حالا مشخص شد دلواپسان چه کسانی هستند

به گزارش هورنیوز – رامی علاسوند رئیس شورای اسلامی شهر اهواز بمناسبت فرارسیدن روز ملی شوراها گفت: بی شک همراهی، حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از پایه های اصلی تحقق انقلاب اسلامی و عاملی اساسی در استمرار آن بوده و هست و شوراها نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشأت گرفته از آرای مردم، می توانند نقش بسزایی در  تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

وی افزود: فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای شهر و روستا بویژه کلانشهر اهواز که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر ، با کفایت و درایت برای نیل به جامعه شهروند مدار کوشش می کنند، تبریک عرض می نمایم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز اظهار داشت: با امید به اینکه به حول و قوه الهی و همت عالی مردم و مسئولین روز به روز این نهاد، بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه «خدمت خالصانه و بی منت» و تصمیم گیری در حوزه وظایف و اختیارات خود بر اساس آیه شریف « وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ » گام بردارد و در سالی که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بعنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده، تلاش و کوششی کنیم تا همچون گذشته منویات رهبر فرزانه انقلاب را نصب العین قرار داده و انشاالله توفیقات روزافزونی در خدمت به اقشار محروم منطقه داشته باشیم.

علاسوند با اشاره به حواشی سفرهای میهمانان سیاسی برای کمک به دوستان خود در استان خوزستان افزود: اینجا استانیست که مظلومیت و محرومیتش زبانزد خاص و عام شده، و بیشترین انتظار مردمش از کاندیدای هر دو جناح رسیدگی و توجه به حوزه های انتخابیه ای است که به آنها رای اعتماد می دهند.

وی گفت: مدتی است که در این فکرم، این آقایان مثل عارف، کواکبیان، مرعشی، مطهری و … که شهرهای خود را از روستا به شهری مدرن تبدیل کردند، چرا دلواپس این شهر و استان شده اند؟ آیا قرار است نماینده دزدی کنند و دوباره به پشتوانه نمایندگان شهر و استان خود برسند؟ و یا به دنبال کسب هیئت رئیسه مجلس هستند؟

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز خطاب به کاندیدای مجلس شورای اسلامی گفت: آیا قبلاً این دلواپسان نماینده مجلس و یا معاون رئیس جمهور نبودن؟ آیا از شهر و استان ما خبر نداشتند؟ آیا وضعیت بیکاری، آب و فاضلاب، گرد و خاک، حاشیه نشینی و هزاران مشکل دیگر را در این استان بی اطلاعند؟ یا یکبار دیگر بدنبال یار برای رسیدن به منافع شهر و استان خود می گردند؟!

این عضو شورای شهر اهواز افزود: کاندیدای عزیز هردو جناح، به این باور باشید که برای حضور حداکثری و ساخت آینده این استان همه ما به شما رای می دهیم ، اما وقتی شاهدیم  این آقایان که دلواپس شهر خود هستند از شما حمایت می کنند، بیشتر شک می کنیم.

https://hoorkhabar.ir/598056کپی شد!
172
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.