انتخابات مظهر جمهوریت جمهوری اسلامی است

به گزارش هورنیوز ؛ نماز جمعه امروز اهواز با حضور آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، حضرات آیات کعبی، شفیعی، حجت الاسلام حاجتی و سید خلف موسوی شهردار اهواز به امامت آیت الله حسن زاده در مصلی اهواز برگزار شد.

آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده خطیب نماز جمعه اهواز با برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: این انتخابات با توجه به شور و نشاطی که در جامعه ایجاد کرد، یک اتفاق مبارک و ارزشمند است.

وی افزود: انتخابات مظهر جمهوریت جمهوری اسلامی است، همان جمهوری اسلامی که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند نه یک کلام بیشتر و نه یک کلمه کمتر.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: مردم باید برای تعیین سرنوشت خودشان در انتخابات شرکت کنند، لذا انتخابات هم یک تکلیف است و هم یک حق است.

آیت الله حسن زاده عنوان کرد: امروز مانند گذشته نیست که سرنوشت ما را از آمریکا و انگلیس سرنوشت ما را معین کنند.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرموند هر انتخاباتی روح تازه ای به جامعه می دهد. حضرت امام نیز در خصوص انتخابات به شدت هشدار دادند که نگذارید انتخابات باعث تفرقه شود، می خواهند با تعبیر زشت برد و باخت و شکست و پیروزی  در انتخابات تفرقه بیاندازند.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: اگر کسی با نیت قصد قربت صحیحی داشته باشد، نظام جمهوری اسلامی فرصت خدمت گذاری در بخش های مختلف را دارد و متعین در مجلس و ریاست جمهوری و شورا نیست.

آیت الله حسن زاده گفت: در انتخابات هفتم اسفند دشمن وارد صحنه شد و همه دیدند که انگلیس این پیر استعمار چگونه به مردم توصیه می کرد که به چه کسی رای ندهید و رای ندهید.

وی عنوان کرد: انگلیس هیچگاه برای کشور ما خیرخواه نبوده است و یکی از بدخوان همیشگی کشور و مردم ماست.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: ابتدا باید مرزبندی ها مشخص شود، تمام کسانی که وارد صحنه انتخابات شدند، چه بی بی سی از آنها تعریف کرده و چه نکرده، باید اعلام برائت کنند.

وی اظهار کرد: هدف از تعریف دشمن، ایجاد اختلاف میان مردم و شکاف در حاکمیت است.

آیت الله حسن زاده گفت: در ایران همه مردم با هر سلیقه و جناحی وقتی پای آمریکا و انگلیس به میدان می آید همه ید واحده مقابل دشمن می ایستند.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری گفتند به کسانی رای دهید که گرایش شان به شرق و غرب نباشد.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در خصوص نفوذ دشمن فرمودند این نیست بگوییم کسی نفوذی است که با سازمان های جاسوسی مرتبط باشد، بلکه با چند لایه.

 آیت الله حسن زاده عنوان کرد: انشالله دو مجلس بسیار خوب، فعال و انقلابی در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری داشته باشیم.

وی در خصوص قانون گرایی در انتخابات اظهار کرد: چه در مرحله بررسی صلاحیت و چه در مرحله شمارش آرا همه باید قانون را بپذیرند، حتی اگر در قانون نقصی وجود داشته باشد. فتنه ۸۸ از آنجا شروع شد که قانون را نپذیرفتند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سخنان رهبر انقلاب گفت: ایشان فرمودند از ادبیات دشمن استفاده نکنیم، نیروهای مومن، انقلابی و مخلص را تندرو نخوانیم.

به گزارش هورنیوز در پایان خطبه ها، نماز جمعه این هفته با حضور آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، حضرات آیات کعبی، شفیعی، حجت الاسلام حاجتی به امامت آیت الله حسن زاده برگزار شد.

photo_2016-02-26_16-06-06

https://hoorkhabar.ir/597508کپی شد!
103
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.