خواهید دید در این انتخابات مردم با رای به ولایت مداران با مشت محکم بر دهان شما خواهند کوبید

به گزارش هورنیوز ؛ حجت الاسلام میر احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره با اشاره به توطئه های آمریکا گفت: یکی از توطئه هایی که اخیراً انجام شده، مامور کردن افرادی برای بزک کردن چهره آمریکا است.

وی افزود: رهبر انقلاب در این باره فرمودند اینگونه وانمود می کنند که یک روزی اگر آمریکایی ها دشمن بودند الآن دیگر دشمنی نمی کنند، هدف این است که چهره دشمن برای ملت ایران پنهان بماند تا از دشمنی او غفلت کنند، البته عده ای مغرضانه این کار انجام می دهند و برخی نیز براثر ساده لوحی.

حجت الاسلام حاجتی عنوان کرد: بارها گفته ایم سوابق افراد مهم نیست، فعل افراد مهم است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: رهبر انقلاب فرمودند برنامه دشمن این است که انقلاب را به دست کسانی به شکست برساند تا خود در پیروزی آن نقش داشتند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی رهبر انقلاب به صراحت عنوان می کنند هیچ مذاکره ای به جز مسئله هسته ای با آمریکا نیست، این یعنی خط قرمز و هرکس از این خط قرمز عبور کند محبوب ملت ایران نیست.

حاجتی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با مردم آذربایجان شرقی گفت: ایشان فرمودند من از گفتن حقیقت خسته نخواهم شد.

وی ضمن بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: اخیراً بی بی سی فارسی ملعون نام افراد را برده و می گوید که به آنها رای ندهید.

امام جمعه موقت اهواز اظهار کرد: خواهید دید در این انتخابات مردم با رای به ولایت مداران با مشت محکم بر دهان شما خواهند کوبید.

حجت الاسلام حاجتی افزود: چند روز پیش یه نشریه کاغذ پاره چیزی را نوشت که بعد از آن یکی از حضراتی که عادت دارد بوق استکبار باشد و حرف های آنان را تکرار کند، در مصاحبه ای عمل جسورانه و شجاعانه سربازان انقلاب در دستگیری متجاوزان به آب های ما را به عمل داعش مقایسه کرد که چرا آمریکایی ها را به اشک درآوردید.

وی ادامه داد: البته ما با این صداها آشنایی داریم، این صداها همان صداهایی است که خاک کشور یعنی بحرین را دودستی تحویل آل خلیفه داد، اما اینها بدانند با هشدارهایی که رهبر ما می دهند نمی گذارند، این کار تکرار شود، ملت ما تا آخرین قطره خون در برابر آمریکایی ها و آمریکازده ها خواهد ایستاد.

امام جمعه موقت اهواز اظهار کرد: انتخابات پیش رو آزمایشی است برای ملتی که داعیه دار زمینه سازی برای ظهور حجت حق (عج) است.

حاجتی گفت: ملت در این انتخابات باید به کسانی رای بدهد که داعیه دار ستیز با آمریکا، مبارزه با استکبار و تبعیت از ولایت فقیه باشد.

وی افزود: اگر آمریکایی ها به این امید نشسته اند که یک جریان وا داده، مرعوب در مقابل دشمن و اهل اشرافی گری رای دهد و خون شهیدان به خصوص شهیدان مدافع حرم را پایمال کند، بداند که “هیهات من الذله”.

https://hoorkhabar.ir/596943کپی شد!
81
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.