بیانیه جامعه روحانیت مبارز درباره کاندیداهای مورد حمایت در خبرگان

به گزارش هورنیوز ؛ در بیانیه جامعه روحانیت مبارز که از سوی حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی این تشکل در اختیار ایسنا قرار گرفت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والذین استجابوا لربهم واقاموا الصلاه وامرهم شوری بینهم ومما رزقناهم ینفقون( آیه ۳۸ سوره شورا)

ملت شریف ایران

مجلس خبرگان رهبری مهمترین نهاد مشورتی و تصمیم گیری نظام جمهوری اسلامی است که متصدی تعیین و حمایت از رکن رکین ولایت فقیه است.

نظام اسلامی جمهوریت خود را از رای مردم و اسلامیت خود را از ولایت فقیه می گیرد و این ترکیب موزن شایسته و الهی رمز عزمت و شکوه و ماندگاری حرکت تاریخ ساز ملت ایران است.

ملت عظیم الشان ما برای پنجمین بار در هفتم اسفند ماه به پای صندوق های رای خواهد رفت و نمایندگان شایسته و صالح خود را برای مجلس خبرگان رهبری انتخاب خواهد کرد.

جامعه روحانیت مبارز به عنوان امین شما مردم با بررسی های گسترده ضمن احترام به همه کاندیداهای محترم، نامزدهای مورد تائید و حمایت خود را معرفی می نماید.

لازم به ذکر می دانیم در تهیه این لیست جلسات متعدد با اعضای محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شده که ضمن تقدیر و سپاس از آن بزرگواران اعلام می دارد هشتاد نفر از اسامی طبق نظر مشترک جامعتین و در مورد هشت نفر صرفا نظر جامعه روحانیت مبارز لحاظ گردیده که با علامت ستاره مشخص شده است.

اسامی حضرات آیات و حجج اسلام مورد حمیات این جامعه در استان خوزستان به شرح ذیل است:

سید محمد علی موسوی جزایری

سید علی شفیعی

عباس کعبی

محسن حیدری( آل کثیر)

عبدالکریم فرهانی

علی فلاحیان

https://hoorkhabar.ir/596438کپی شد!
45
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.