باران هم مانع از خلق حماسه نشد + تصاویر

به گزارش هورنیوز ؛ صبح امروز همزمان با بیش از ۳۰۰۰ نقطه در کشور، مردم خوزستان بار دیگر برای دفاع از انقلاب اسلامی به صحنه آمدند.

در اهواز نیز مردم ولایت مدار این شهر زیر بارش باران یکصدا شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دادند.

مراسم راهپیمایی پرشور و عظیم کلانشهر اهواز از ۹ صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین استانی از میدان بسیج به سمت چهاراره آبادان برگزار شد.

سخنران مراسم پایانی این راهپیمایی دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران بود.

قالیباف در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی عظیم مردم اهواز اظهار کرد:حضور و سخنرانی در جمع عشایر عرب، لر و بختیاری در استان خوزستان برای من توفیق است.

وی افزود: من جوانی خود را در خوزستان و در کنار شما مردم شجاع سپری کردم. شجاعت مردان و زنان خوزستانی را به چشم دیده ام.

DSC06342

دکتر قالیباف عنوان کرد: همانگونه که امام خمینی فرمودند شما مردم خوزستان دین شان را به اسلام ادا کردند و امروز در فتنه‌هایی که دشمنان برای مسلمانان جهان ایجاد کردند در جبهه‌های مقاومت حضور دارید و بیشترین شهدا را در این راه تقدیم کرده‌اید.
شهردار تهران با اشاره به اینکه حرف اول و آخر ما با امریکا مبارزه است تصریح کرد: این مبارزه در عرصه‌های مختلف جهانی منطقه‌ای و داخلی ادامه دارد نماد روشن این مبارزه در منطقه حمایت ما از محور مقاومت است.
وی ادامه داد: ماباید از مردم منطقه حمایت کنیم و هم در مرحله بعد از ملت خود دفاع کنیم اگر در مرز جولان نباشیم باید در مرزهای غربی با آنها بجنگیم.
DSC06338
قالیباف افزود: همانطور که برجام برای حل مشکلات هسته‌ای در نظر گرفته شد باید برجام اقتصادی تدوین شود که بر اساس داشته‌های داخلی تنظیم شده باشد  اگر به هر دلیلی این مشکلات را حل نکردیم یعنی بستر را برای دشمن مهیا کردیم.
شهردار تهران گفت: کسی نباید با معیشت مردم، سیاسی برخورد کند باید بر اساس رویکرد اقتصاد مقاومتی مشکلاتمان راحل کنیم.
وی ادامه داد: دشمنان ما کور خواندن اگر فکر کرده‌اند که ما برای حل مشکلاتمان، تن به ذلت بدهیم ما از ۱۵ خرداد تا امروز نشان دادیم تسلیم استکبار نمی‌شویم.
DSC06349
DSC06296
 DSC06293  DSC06307
DSC06313
DSC06289
DSC06292
DSC06318
DSC06322
DSC06326
DSC06330
DSC06327
DSC06294
https://hoorkhabar.ir/596181کپی شد!
153
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.