پست اینستاگرامی سید شریف حسینی درباره مدافعان حرم + عکس

به گزارش هورنیوز ؛ پس از شهادت چند تن از جوانان خوزستانی در دفاع از حریم اهل بیت (عیلهم السلام) در سوریه و تشییع باشکوه این عزیزان در اهواز و شهرهای مختلف استان، سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه، کارون و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار مطلبی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام، شهادت مدافعان خوزستانی حرم را تسلیت گفته است.

متن کامل این پیام به شرح ذیل می باشد:

” قهرمانان شهید مدافع حرم، مردان حزب ‌اللهی و ولایتمداران راستین پرچم ‌دار نهضت حسینی در دوران ما هستند. این رادمردان رشید در خط اول میدان پرخطر مقاومت و مبارزه با آمریکا و صهیونیست و مزدوران تکفیری اموی شقی ایستادگی کردند و معامله جهادی را بر راحتی و عافیت‌طلبی ترجیح دادند.

امروز سعادت و پیشرفت در گرو لبیک به اباعبدالله الحسین(ع) است و حسینی بودن به بسیجی شدن و تقویت فرهنگ جهاد و ایثار است وگرنه از کاروان حسینی و زینبی جا مانده و بازمانده‌ایم.

شهادت مدافعان حرم را به رهبری عزیز عاشورائیان، ملت بزرگ ایران اسلامی، خوزستانی‌های غیور و انقلابی، رزمندگان، بسیجیان، همرزمان، خانواده و بستگان شهدا تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای کلیه مصیبت‌دیدگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم و از خدای منان می‌خواهیم که روح، ریحان، جنات رضوان، رحمت، غفران الهی و حشر با اولیای اطهر محمد وال محمد را نصیب شهدایمان بگرداند. “

۲۰۱۶-۰۲-۰۷_۱۳-۰۱-۳۲

https://hoorkhabar.ir/595788کپی شد!
172
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.