آماده سازی باغ فردوس به آینده موکول شد/این یکسال چه زمانی فرا می رسد؟

به گزارش هورنیوز: این روزها صف بازدید مسئولین از آرامستانهای اهواز چنان مورد درخواست قرار گرفته که بعضاً احساس می شود باید جایی نام نویسی کرد تا بتوان در این مکان قدم زد و مورد لطف و عنایت دوربین و بعضی از خبرنگاران قرار گرفت.

۲۰۱۶-۰۱-۲۵_۱۱-۵۴-۲۳

در این میان ظرفیت تکمیل شده آرامستان بهشت آباد چالشی است که احتمالا مدیران این سازمان تا چند ماه آینده با آن دسته پنجه نرم کرده و برای کفن و دفن اموات باید یک جایگزین دیگر که دارای امکانات هم باشد برای شهروندان کلانشهر اهواز در نظر داشت.

زمان آماده سازی باغ فردوس؟

حسین برون مدیر عامل سازمان آرامستانهای شهرداری اهواز در تاریخ ۲۱ تیرماه ۹۴ به خبرنگار ما گفت: چنانچه ظرفیت آرامستان فعلی پیش از آماده سازی آرامستان باغ فردوس تکمیل شود، به طور ناگهانی با یک چالش روبه رو خواهیم شد که مرتفع کردن آن ساده نخواهد بود بنابراین ضرورت دارد هرچه زودتر بودجه لازم به پروژه آماده سازی آرامستان باغ فردوس اختصاص یابد.

وی همچنین مدت زمان لازم برای آماده سازی آرامستان باغ فردوس و اجرایی شدن عملیات عمرانی اعم از دیوارکشی، فضای سبز، رفاهی و غیره را کمتر از یک سال اعلام کرد.

با توجه به گزارش سایت خبری همای خوزستان در تاریخ ۴ بهمن ۹۴، مدیرعامل سازمان آرامستانها در اظهار نظر تقریبی دیگری گفت: آرامستان باغ فردوس اهواز که بعد از پلیس راه اهواز – ماهشهر قرار دارد در سال ۱۳۷۳ احداث آن آغاز گردید که از آن زمان تاکنون متاسفانه کارهای عمرانی و زیربنایی آن صورت نگرفته و فقط ۶ قطعه از آن جهت تدفین آماده سازی شده است . در سال جاری طی دستور شهردار اهواز سید خلف موسوی بودجه عمرانی و ساخت و ساز آرامستان باغ فردوس مصوب شد و مقرر گردید که با هماهنگی معاونت فنی و عمرانی و سازمانهای ذیربط هر چه سریعتر اقدامات لازم در خصوص بهسازی و عمران این آرامستان صورت پذیرد . حسین برون با اشاره به پایان ظرفیت تدفین در آرامستان کنونی اهواز در آینده ای نزدیک از رایزنی های خود با اداره کل محیط زیست و راه و شهرسازی خوزستان برای توسعه بهشت آباد اهواز خبر داد و گفت: ۱۴ پروژه عمرانی در باغ فردوس به عنوان آرامستان جایگزین بهشت آباد تعریف شده است که به زودی عملیات اجرایی این پروژه ها آغاز می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به آمار مرگ و میر می توان پیش بینی کرد ظرفیت آرامستان بهشت آباد به عنوان آرامستان فعلی کلانشهر اهواز حداکثر تا یک سال آینده تکمیل خواهد شد.

باتوجه به دغدغه ی شهروندان اهوازی و پس از گذشت شش ماه از دو مصاحبه متفاوت این مدیر، و اظهارات تقریبی و احتمالی برای آماده سازی آرامستان باغ فردوس باید منتظر ماند و دید چه زمانی این یکسال فرا می رسد.

https://hoorkhabar.ir/594432کپی شد!
122
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.