چرا این مدیر توانا و کاربلد در کابینه رئیس جمهور یا مدیران کلان کشوری جایگاهی ندارد؟!

به گزارش هورنیوز: چندی ست که با انتخاب یکی از مدیران سازمان ها در شهرداری سیل حضور شخصیت های استانی (شخصیت هایی همچون فرماندار، اعضای شورای شهر، ریاست سازمان محیط زیست استان، و…) به این سازمان و بیان اظهار نظرهای مختلف و تقدیر از عملکرد شش ماهه ی مدیر فوق الذکر که درصورت واقعیت داشتن این رزومه و عملکرد مانند معجزه ای در یک ساختمان که وظیفه ذاتی اش کفن و دفن رفتگان می باشد قابل تقدیر و بزرگداشت خواهد بود.

براستی با این توانایی غیرقابل وصف چرا این مدیر توانا و کاربلد در کابینه رئیس جمهور یا مدیران کلان کشوری جایگاهی ندارد؟

آیا این اجحاف به ایشان و مردم شریف کشورمان نیست که همچنین مدیری با چنین استعدادهای آشکار و پنهان در حد یک سازمان به نام آرامستان های شهرداری محدود گردد؟

البته شاید بتوان یکی از دلایل عدم رشد استعداد و توانایی اش را نداشتن مدرک تحصیلی در حد لیسانس دانست. که امید است که این استعداد فوق تصور در همین دوره های آتی با گرفتن مدرک مناسب تحصیلی بر کرسی مدیریت کلان در کشور باتوجه به استعدادهای مرئی و نامرئی اش جلوس نمایند.

همچنین بواسطه حمایت گسترده ای که بعضی رسانه های مجازی و خبری بدلیل دست و دلبازی و نهایت همکاری ایشان داشته از کوچکترین زوایای توانمندی های ایشان دریغ نورزیده اند.

در عصرما ابهت یک مدیر توانا را تنها به گذاشتن احترام و تقدیر از تلاش هایش بواسطه جایگاه اداری می توان دریافت.

خداوند باریتعالی همه کسانی که در این آرامستان چه در زمان مدیریت ایشان و یا قبل و بعد از آن به خاک سپرده شده و می شوند بیامرزد.

https://hoorkhabar.ir/594273کپی شد!
96
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.