تغییرات زود هنگام مدیران / حرکت رو به عقب شهردار اهواز؟!

به گزارش هورنیوز، یکصد و بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز روز دوشنبه ۲۸ دی ماه برگزار گردید. در این جلسه موارد مختلفی از جمله، عدم ثبات مدیریت، بد عهدی تامین اجتماعی و… مورد نقد و برسی قرار گرفت.

به گفته کارشناسان و مردم، خدمات دهی شهرداری اهواز در سال ۹۴ با مشکلاتی روبرو بوده، که حتی تغییر مکرر مدیریت ها هم کاستی ها را برطرف ننموده؟! این در حالیست که رسانه های مختلف این موارد را بارها به شورائیان و شهردار گوشزد کرده بودند.

حال پس از گذشت این سالِ به اصطلاح سنگین تعدادی از اعضای شورا لب به اعتراض گشوده و از شهردار خواهان توضیح در مورد این مسائل هستند.

به گزارش سایت خبری شورا، در جلسه دیروز (دوشنبه) اسکندر زنگنه عضو شورای اسلامی شهر اهواز در نطق پیش از دستور به تغییر مجدد معاون مالی اداری شهردار اهواز تذکر داد و شفاف سازی در این خصوص را خواستار شد.

وی افزود: کمتر از ۹ ماه پیش معاون مالی اداری شهردار منصوب شد و اکنون برکنار و معاون پیشین به این سمت بازگشت، مگر طی این ۹ ماه چه وقایعی اتفاق افتاده است؟

زنگنه تصریح کرد: مدت هاست که سازمان بازرسی در شهرداری و شورای شهر مستقر شده است که دلیل آن را باید شهرداری توضیح بدهد.
وی همچنین با بیان اینکه جرائم حذف پارکینگ باید برای ساخت پارکینگ هزینه شود، گفت: پارکینگ طبقاتی که قرار بود طی مدت یک سال ساخته شود، با گذشت چند سال هنوز به بهره برداری نرسیده است.

همچنین زیبا صالح پور عضو شورای اسلامی شهر اهواز نیز در نطق پیش از دستور جلسه، ساماندهی دستفروشان این کلانشهر را خواستار شد.
وی افزود: اگر چه ساماندهی دستفروشان تنها برعهده شهرداری نیست و سایر دستگاه ها باید در این مهم همکاری کنند، شهرداری نیز اراده ای برای ساماندهی دستفروشان ندارد و از دو سال پیش تا کنون نبود زمین مناسب برای جابجایی دستفروشان را بهانه کرده است.

صالح پور اظهار کرد: به بازنشستگان سازمان اتوبوسرانی باید توجه ویژه و مشکل بازنشستگی آنها با تامین اجتماعی حل شود تا هر چه زودتر بازنشسته شوند.

در پایان معتقدیم مشکلات کلانشهر اهواز می بایست در یک زمانی خاتمه یابد و تغییرات شطرنجی مدیران به سمت بازدهی مناسب منجر گردد، تا در سال آینده، مواردی همچون سرگردانی دستفروشان و اعتصاب کسبه، انتصاب مدیران بدون مدرک تحصیلی دانشگاهی بر کرسی برخی سازمانها، آبگرفتگی خیابانها و معابر، نارضایتی کارکنان از عدم پرداخت حق و حقوق و… را نداشته باشیم.

https://hoorkhabar.ir/593840کپی شد!
66
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.