سیدجمال طباطبایی پیشتاز در رقابت های ایذه و باغملک

هورنیوز: حوزه انتخابیه ایذه و باغملک در انتخابات مجلس، همیشه یکی از حوزه های پر شور و رونق در سطح استان بوده بگونه ای که میزان مشارکت مردم از دیگر حوزه های استان بالاتر بوده است.

با توجه به عملکرد نماینده فعلی ایذه و باغملک که منتقدین جدی در ایذه و بویژه باغملک دارد و از طرفی مشخص شدن تعیین صلاحیت کاندیداها، گرایش رای دهندگان به نماینده اسبق ایذه و باغملک(سیدجمال طباطبایی) بیش از سایر نامزدهاست.

عملکردها در دوره نمایندگی علیرضا دهقان و حجت الله درویش پور بویژه در زمینه انتصابات و عدم انجام فعالیت های عمرانی مناسب در منطقه، باعث انتقادات بسیاری شده و از طرفی فضای سیاسی و اجتماعی باغملک و ایذه و نفوذ معنوی سیدجمال در مناطق مختلف شهری و روستایی این دو شهرستان، شانس موفقیت وی در مرحله اول را بالا برده است.

تعدد و تنوع کاندیداها در این حوزه انتخابیه باعث خواهد شد کاندیدایی شانس بیشتری برای پیروزی داشته باشد که بتواند در مناطق مختلف شهری و روستایی، اقبال عمومی را از آن خود کند و بدلیل پراکندگی بالای آرای دیگر کاندیداها گمانه زنی ها از موفقیت طباطبایی در مرحله اول انتخابات حکایت دارد.

از سوی دیگر مواضع سیاسی و اجتماعی طباطبایی مواضع متعادل بوده که نگرانی در میان جناح های سیاسی را برنمی انگیزد. از این رو این احتمال که برخی کاندیداها نیز به نفع وی از عرصه انتخابات کناره گیری کنند بسیار قوت یافته است.
حال باید منتظر تحولات هفته های آتی انتخابات در ایذه و باغملک باشیم.

https://hoorkhabar.ir/593801کپی شد!
168
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.