انتقاد نماینده مجلس، از عدم دعوت اعضای کمیته تحقیق و تفحص به دادگاه!

به گزارش هورنیوز، حسین دهدشتی به خانه ملت گفت: با توجه به شناختی که از رییس دادگاه مرتضوی داریم، وی شخصی مستقل است و مسایل را با جدیت پیگیری می کند و امیدواریم نتایج مثبتی نیز حاصل شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  پرونده تامین اجتماعی نیز به دلیل وسیع بودن ابعاد ماجرا طولانی شده و بیش از ۲ سال از آن گذشته است اما به نظر می رسد روند رسیدگی به این پرونده با توجه قاضی جدید مطلوب است و مسایل با جدیت پیش می رود.

وی تصریح کرد: با توجه به مستداتی که در تحقیق و تفحص ارایه دادیم قاعدتا باید دادگاه رای منطقی به تخلفات مرتضوی ارایه دهد و البته به نظر می رسد دادگاه به همین سمت پیش می رود.

 نماینده مجلس نهم در عین حال تصریح کرد: تحقیق و تفحص هایی که در مجلس در مورد پرونده های مختلف انجام می شود به قوه قضاییه ارجاع می شود اما دیگر قوه قضاییه از مجلس دعوت نمی کند؛در حالیکه با توجه به مدعی بودن اعضای کمیته تحقیق و تفحص می بایست زمانیکه تحقیقی از مجلس به قوه قضاییه ارجاع می شود برخی اعضای کمیته نیز برای پیگیری پرونده به قوه قضاییه دعوت شوند.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی افزود: زمانیکه گزارشی از کمیته تحقیق و تفحص به قوه قضاییه می رود ارتباط کاملا قطع می شود در حالیکه باید مستمرا این ارتباط تا حصول نتیجه برقرار باشد.

 

https://hoorkhabar.ir/593334کپی شد!
114
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.