قاتل بن لادن تغییر جنسیت داد؟ + عکس

برخی سایت های خبری اعلام کرده اند: خانم “کریستن” در گذشته مرد بوده و “کریس” نام داشت اما پس از بازگشت از مأموریت و پایان دوره خدمتش در ارتش،‌ زیر تیغ جراحی رفت و تغییر جنسیت داد. او اکنون دیگر مرد نیست بلکه شبیه یک دختر جوان شده است.
او پس از پایان دوره خدمتش در ارتش آمریکا، کتابی تحت عنوان “شاهزاده جنگجو” تألیف کرد که چندی پیش وارد بازار شد. او در این کتاب ماجرای حضورش در عملیات قتل بن لادن و سپس کشتن او به دست خودش را شرح داده و در پایان کتاب هم بیان کرده که پس از بازگشت به آمریکا تغییر جنسیت داده است.
۲۰۱۶-۰۱-۱۰_۱۷-۱۷-۵۰

قاتل “أسامه بن لادن” می نویسد: بنده از کودکی احساس مردانگی نمی کردم بلکه همواره روحم لطیف و زنانه بود اما پس از کشتن بن لادن،‌ ابتدا افسرده شدم و سپس روحیه زنانگی در من بیش از پیش شد و در نهایت تصمیم خودم را گرفتم و تغییر جنسیت دادم.

او در ادامه نوشت: من در طول ۲۰ سال فعالیتم در ارتش،‌ برای مأموریت به سه کشور بوسنی هرزگوئین، افغانستان و عراق رفتم و در هر سه جنگ حضور داشتم.

تکذیب خبر:
نشریه انگلیسی ‘میل آنلاین’ پیش از این در گزارشی اعلام کرد که ‘راب اونیل’ نظامی آمریکایی پس از سال ها سکوت، مسوولیت قتل ‘بن لادن’ سرکرده گروه تروریستی القاعده را پذیرفته است.

۲۰۱۶-۰۱-۱۰_۱۷-۱۸-۱۰

این نشریه انگلیسی فاش کرد که ‘راب اونیل’ همان فردی است که به همراه ۲۲ کماندو آمریکایی دیگر در تابستان سال ۲۰۱۱ میلادی، برای کشتن بن لادن به مخفی گاه وی در پاکستان حمله و آخرین تیر را به سوی سرکرده القاعده شلیک کرد.

https://hoorkhabar.ir/593140کپی شد!
103
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.