دعا کنیم خانم ابتکار دلش برای خوزستانیها بسوزد

به گزارش هورنیوز: سال گذشته در همین ماهها بود که خانم ابتکار با هیئتی پرتعداد وارد خوزستان شد، و با چهره ای خندان قول داد که بیشتر مشکلات محیط زیست خوزستان را حل می کند. از آن روز تاکنون عملا هیچ مشکلی مرتفع نشده، به صورتی که صدای دولتی ها هم درآمد و معاون عمرانی استاندار با اشاره به این سفر دکتر ابتکار به خوزستان افزود: مردم خود شاهد مسائل هستند و تا کی می توانیم در زمینه حل مشکل ریزگردها شعار بدهیم؟ بنابراین باید در این سفر گزارشی از واقعیت ها ارائه شود.

دعا می کنیم که خانم ابتکار کمی دلش برای مردم محروم خوزستان و جنوب کشور بسوزد و کاری کند که پیشینه مبارزاتی و انقلابی خود را تکمیل نماید.

همچنین در همین زمینه احمدرضا لاهیجان زاده به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازدید از طرح های مقابله با ریزگردها و طرح های اداره کل منابع طبیعی، بهره برداری از تصفیه خانه های پساب صنعتی در کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی و دعبل خزاعی، حضور در جلسه شورای اداری خوزستان، نشست با اصحاب رسانه و دیدار با فعالان عرصه محیط زیست را از جمله برنامه های سفر ۱ روزه خانم دکتر ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و هیات همراه در خوزستان عنوان کرد.

وی افزود: رئیس سازمان بحران کشور، مدیرملی ستاد مقابله با گرد وغبار، رئیس سازمان جنگل ها و آبخیزداری، رئیس سازمان هواشناسی و نمایندگان وزارت نیرو و وزارت بهداشت نیز که از اعضای کارگروه آلودگی هوا هستند در این سفر خانم ابتکار را همراهی می نمایند.

لاهیجان زاده تصریح کرد: در پی وقوع توفان های شدید گرد و غبار بهمن ۹۳ در خوزستان، کارگروه ملی آلودگی هوا نشست اضطراری برگزار کرد و مصوباتی از جمله سفر اعضای کارگروه آلودگی هوا برای پیگیری این مصوبات به خوزستان داشت.

https://hoorkhabar.ir/592516کپی شد!
116
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.