استاندار خوزستان از مراحل پایانی نگارش کتاب خاطراتش خبر داد

به گزارش هورنیوز: عبدالحسن مقتدایی اظهار کرد: این کتاب قریب به ۵۰۰ صفحه دارد و از زبان خودم است. داستان آن از پنج سالگی آغاز و تا سال ۹۲ یعنی قبل از استاندار شدن من ختم می‌شود. همه تلخی‌ها و شیرینی‌های زندگی‌ام را در این کتاب آورده‌ام.

استاندار خوزستان با بیان این که این خاطرات نه قصه است و نه رمان بلکه بر اساس واقعیت‌ است اضافه کرد: سعی بر این بوده سبک کتاب متفاوت باشد. هر موضوعی که در این کتاب مطرح می‌شود تجربه است. همچنین تلاش شده هر بخشی از آن به عنوان تجربه‌ای که به درد جوانان بخورد نوشته شود.

مقتدایی اظهار کرد: قصد ما این است که فقط جنبه عبرتی آن یعنی توکل به خدا و اعتماد به نفس مورد توجه قرار گیرد و این که فقر می‌تواند تبدیل به فرصتی مطلوب شود. یتیم بودن می‌تواند فرصت باشد. شاید تفاوت این کتاب با کتاب قصه یا رمان در این است که آخر هر پاراگراف آن می‌توان نتیجه‌ و پیامی گرفت.

وی با اشاره به این که همه عواید حاصل از فروش این کتاب به بهزیستی تقدیم خواهد شد ادامه داد: همیشه موفق بوده‌ام و شکستی نداشته‌ام به جز در فوتبال. جمع‌بندی من در زندگی این بوده که موفقیت همیشه به لطف خدا به دست می‌آید.

ایسنا

https://hoorkhabar.ir/591957کپی شد!
105
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.