مانور یک میلیونی دانش آموزان خوزستانی برای مبارزه با مواد مخدر برگزارشد

به گزارش هورنیوز از استانداری خوزستان یک میلیون دانش آموز خوزستانی صبح امروز سه شنبه  درآخرین روز از هفته مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان، درمانور مبارزه با مواد مخدر, آسیب های اجتماعی و اعتیاد شرکت کردند .

این مانور که با تدبیر استاندار خوزستان امروز درسطح مدارس متوسطه استان خوزستان برگزار شد، دانش آموزان به همراه معلمین، مراسم صبحگاه خود را دربیرون از محوطه مدرسه و در انظار عمومی و خانواده ها برگزار کردند.

این دومین اجتماع پرشکوه دانش آموزان خوزستانی درهفته ی مانور مبارزه با مواد مخدر بود .

مراسم نمادین استانی این مانور در اهواز امروز  با حضور فرج اله خبیر معاون سیاسی اجتماعی استانداری، لامی زاده رئیس ستاد شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، تقی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین نهادها ودستگاههای استان در محوطه بیرونی مدارس ابرار و آزادگان ناحیه ۲  اهواز، برگزار شد.

دراین مانور، سید بهادر موسوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو اهواز از حضور پرشور دانش آموزان که آینده سازان این مرزو بوم هستند تشکر کرد و گفت: شما نوجوانان عزیز باید با هوشیاری و تدبیر با اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدّر مقابله کنید و با ارائه ایده های نو  ما را در پیشبرد  هر چه بهتر اهداف که ریشه کنی اعتیاد از سطح جامعه است یاری کنید.

وی افزود: ما باید بایکدیگر هم پیمان و هم قسم شویم که در ایجاد جامعه ای پاک، سالم و عاری از خطر اعتیاد و آسیب ها ی اجتماعی، گام برداریم .

در پایان این مراسم دانش آموزان  با شعار «با ورزش در مقابل اعتیاد واکسینه شویم» به انجام حرکات ورزشی پرداختند.

https://hoorkhabar.ir/591407کپی شد!
171
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.