علاسوند: خوزستان به عطر شهدای مدافع حرم متبرک گشته

به گزارش هورنیوز از یکصد و شانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز، رامی علاسوند گفت: باعنایت به مطالب با ارزشی که توسط همکاران گرامی و شهردار محترم در این جلسه ارائه شد، مسئله ی بسیار مهمی که باید در تکمیل فرمایشات آنان به عرض برسانم، تردد همراه با تنش اشخاصی است که در فضای قبل از انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باعث ایجاد دغدغه در اذهان عمومی مردم استانی شده که به عطر مطهر شهدای مدافع حرم متبرک گشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز افزود: لازم توضیح می باشد که در شرایط حساس کنونی استان خوزستان بیشتر از مسائل سیاسی نیاز به ایجاد توسعه و خدمتگذاری در جهت رفع عقب ماندگی های موجود دارد.

وی اظهار کرد: نیاز می دانم جهت هرچه بهتر شناساندن بصیرت به نسل جوان، شهرداری اهواز یک نمایشگاه به نام چهره ها و دستاوردها، از ابتدای انقلاب تا سال ۸۸ توسط معاونت و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری سیاست گذاری و اجرا کند.

علاسوند در پایان تاکید کرد: از نظرات حکیمانه و مدبرانه حضرات آیات موسوی جزایری، شفیعی، حیدری، کعبی، حسن زاده و حجت الاسلام حاجتی در برپایی و پیشبرد هرچه بهتر این نمایشگاه استفاده شود.

https://hoorkhabar.ir/590722کپی شد!
50
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.