نوبخت از اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان خبرداد

به گزارش هورنیوز، معاون رئیس‌ جمهور امروز در ادامه همایش ملی بررسی ابعاد طرح احیای ۵۵۰هزار هکتار اراضی خوزستان و ایلام در اهواز گفت : طرح احیای ۵۵۰هزار هکتار اراضی خوزستان و ایلام، بزرگترین طرح آبی و خاکی ایران است و از افتخارات خوزستان در کنار حماسه‌های دفاع مقدس است.

نوبخت با بیان اینکه این طرح هیچ منع عملیاتی ندارد تاکید کرد: به عنوان رئیس سازمان برنامه ریزی می گویم هیچ دغدغه ای برای ۲۰۰ هزارهکتار باقیمانده نباید باشد چرا که این طرح ملی است و ما متعهد به انجام آن هستیم.

وی با اشاره به تامین منابع مورد نیاز طرح ملی اراضی خوزستان گفت: نیاز به گفتن نیست که منابع این طرح قبل از آغاز تامین شده و با درآمدهای کشور گره نخورده است ، البته ما برای برخی طرح‌های عمرانی کمبود اعتبار داریم.

معاون رئیس‌جمهور افزود: ۲۰هزار میلیارد تومان برای دیگر طرح های عمرانی پرداخت کرده‌ایم و امسال ۵ هزار میلیارد تومان بیش از سال گذشته تامین اعتبار کردیم.

وی با اشاره به حضور وزیر جهاد کشاورزی گفت: هر وقت وزیر جهاد کشاورزی مرا می‌بیند بر ضرورت تخصیص اعتبار بیشتر تاکید می‌کند و من نیز به وی برای انجام کار اطمینان می‌دهم.

محمد باقر نوبخت گفت: به عنوان سخنگوی دولت، همدلی و همزبانی دولت و ملت در خوزستان را برای اجرای این طرح ملی بسیار خوب می‌بینم.

سخنگوی دولت با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه کشورمان گفت: کارهای عمرانی کشور را در بی‌سابقه‌ترین دوران تحریم انجام دادیم و غربی‌ها به همین علت پای میز مذاکره آمدند.

وی افزود: با توجه به همین موضوع، مردان دیپلماسی خارجی کشور توانستند با همدلی موجود این دستاوردها را داشته باشند.

وی در پایان از استاندار خوزستان و معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان خواست طرح‌های عمرانی که قابلیت پایان دادن دارند را اعلام کنند تا برای آنها تامین اعتبار شود.

https://hoorkhabar.ir/588128کپی شد!
167
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.