نارضایتی وزیر تکمیل شد/ تناقض در ارائه گزارش توسط مسئولین یک شهر!

به گزارش هورنیوز؛ بیمارستان نظام مافی شوش از مهمترین مراکز درمانی در شهرستان شوش است که پس از بازدید اخیر وزیر بهداشت از آن، باعث ابراز تاسف وی از نحوه خدمات رسانی به بیماران این مرکز درمانی شده بود.

سیزدهم آبانماه امسال بود که رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شوش خبر از کشف بیش از ۲۳۰ کیلوگرم گوشت فاسد و منقضی شده در آشپزخانه بیمارستان نظام مافی این شهرستان داده بود.

وی افزود: این فراورده‌های خام دامی شامل ۱۷۴ کیلوگرم گوشت مرغ، ۴۰ کیلوگرم گوشت قرمز گوساله و دو کیلوگرم چربی گوسفندی از آشپزخانه بیمارستان بود که کشف و ضبط شد.

چند روز پس از گذشت این ماجرا دکتر یوسف پریدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در این خصوص گفت: مدیریت آشپزخانه بیمارستان نظام مافی توسط پیمانکار و با نظارت کارشناسان بهداشت محیط و تغذیه شبکه بهداشت فعالیت می‌کند و کارشناسان شبکه دامپزشکی نیز حسب وظیفه بر توزیع و عرضه مواد خام دامی نظارت دارند که این روند، سردخانه آشپزخانه بیمارستان را نیز در بر دارد.

وی افزود: محموله گوشت تاریخ مصرف گذشته به میزان ۲۳۲ کیلوگرم در شیفت شب ۱۱ آبان توسط پیمانکار وارد سردخانه شده و در صبح ۱۲ آبان توسط بازرسان شبکه بهداشت و دامپزشکی کشف و ضبط و صورت‌جلسه شد که در همین رابطه، بازرسان تقدیر شدند.
پریدار ادامه داد: با اقدام به موقع بازرسان، گوشت‌های تاریخ مصرف گذشته از دسترس خارج و به هیچ عنوان وارد فرآیند طبخ نشد و تمامی مستندات آن نیز موجود است بنابراین استفاده از گوشت‌های تاریخ مصرف گذشته جهت تغذیه بیماران که در خبر آن خبرگزاری درج شده است؛ به شدت تکذیب می‌شود.
در همین زمینه امروز سعید مهرپرور رئیس شورای شهر شهرستان شوش تخلف بیمارستان نظام مافی این شهر در وجود گوشت فاسد را تایید کرد و گفت: اداره دامپزشکی شوش پله اول در کشف و ضبط  گوشت‌های فاسد در بیمارستان نظام مافی این شهر را طی کرد و این بازرسی و وجود مدارک و مستندات، تخلف در این بیمارستان را برای ما محرز کرده است.
طی روزهای اخیر با نصب بنر در سطح شهر از کشف و ضبط گوشت‌های فاسد در بیمارستان نظام مافی شوش که توسط اداره دامپزشکی صورت گرفته، تقدیر و تشکر شده است.

 

به گزارش هورنیوز؛ وجود این تناقض در سخنان مسئولین یک شهرستان آن هم درباره موضوعی که از سوی چند مقام مسئول دیگر تایید شده، علاوه بر بدنام شدن مضاعف این بیمارستان، باعث نا امیدی شهروندان شوشی از اینگونه پاسخ ها گشته، که از مسئولین بهداشت و دامپزشکی استان خواهانیم نسبت به ارائه گزارش شفاف برای روشن سازی اذهان عموی اهتمام ویژه نمایند.

 

https://hoorkhabar.ir/587596کپی شد!
121
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.