خبیر: حضور حداکثری مردم مهمترین هدف مجریان انتخابات است

فرج الله خبیر روز دوشنبه در نشستی با اعضای کمیته اطلاع رسانی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در سالن اجتماعات معاونت سیاسی استانداری اظهار کرد: برای این مهم نیاز به برنامه ریزی مدون است.

وی افزود: نشاط و شور مردم در این دو انتخابات مهم بر مقبولیت بیش از پیش بین المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی می افزاید و امید دشمنان را نیز به یاس مبدل می کند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان اضافه کرد: نظامی که پشتوانه قوی مردمی داشته باشد هیچگاه از سوی دشمنان نمی تواند مورد تهدید واقع شود و حضور حداکثری مردم در ادوار محتلف انتخابات این موضوع را اثبات کرده است.

وی دموکراسی واقعی را در حضور مردم در صحنه های مختلف دانست و گفت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دو صحنه بسیار مهم برای نظام هستند و مردم با حضور گسترده خود در این انتخابات در تعیین سرنوشت خود سهیم خواهند شد.

وی گفت: دست اندرکاران برگزاری انتخابات آتی باید اعتماد عمومی مردم را جلب کنند تا آنان با اشتیاق و شور و نشاط بیشتری در پای صندوقهای رای حاضر شوند.

خبیر با اشاره به تشکیل ستادهای انتخاباتی استان خوزستان از بهار امسال افزود: تمامی اقدامات لازم برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن این انتخابات از طریق فرمانداران استان فراهم شده است.

وی حفاظت و صیانت از آراء مردم را وظیفه تمامی عوامل اجرایی و نظارت انتخابات استان دانست و گفت: مردم حق دارند از مجریان برای صیانت از آرائشان متوقع باشند.

وی هدق از تشکیل کمیته اطلاع رسانی انتخابات را در راستای اطلاع رسانی از کارهای این ستاد به مردم بیان کرد و گفت: این کمیته موظف است مردم را در جریان تمامی کارهای ستاد انتخابات استان قرار دهد.

وی گفت: این کمیته باید تلاش کند با تبیین قوانین انتخابات مردم را از حقوق اصلی و قانونیشان در این انتخابات مطلع کرده تا آنان با شناخت از حقوقشان در این دو انتخابات مهم شرکت کنند.

رییس ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: اگر مردم به حقوقشان آشنایی کامل داشته باشند بسیاری از تخلفات که شاید از سر بی اطلاعی باشد از بین می رود.

هومن خورشید رییس کمیته اطلاع رسانی و محسن بهاروند عضو این کمیته در ادامه مطالبی را برای فعالیت بهتر کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان خوزستان بیان کردند.

https://hoorkhabar.ir/586861کپی شد!
99
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.