دکتر بوستانی به معاونت درمان بر میگردد؟

به گزارش هورنیوز؛ بعد از روی کار امدن دولت روحانی تغییر در مدیریت دانشگاه علوم پزشکی نیز همانند سایر دانشگاههای استان از اولویت خاصی برخوردار بود. در آن مقطع دو گزینه برای ریاست بر این دانشگاه که امر بهداشت و درمان و آموزش کادر درمان استان خوزستان جزو وظایف آن هست مطرح بود؛ دکتر بوستانی که قبل از آن در دوره ای مدیریت درمان دانشگاه را بر عهده داشت و دکتر اسماعیل ایدنی که پیش از آن مسولیت اجرایی خاصی نداشت.

۲۰۱۵-۱۰-۰۶_۰۰-۱۷-۱۶
وزیر بهداشت و درمان با وجود اصرار و پافشار دکترمقتدایی استاندار خوزستان بر عدم تایید این انتصاب تا جایی که حتی حاضر نشد در مراسم معارفه ایشان هم شرکت کند، بر رای خود تاکید کرد و ایدنی به عنوان رییس خارج از تیم مقتدایی، بر صندلی ریاست دانشگاه علوم پزشکی تکیه زد.

۲۰۱۵-۱۰-۰۶_۰۰-۲۱-۳۰
حال بعد از گذشت دو سال از ریاست ایدنی و انتقادات مختلفی که در مجموعه های درمانی اموزشی و بهداشتی ایجاد شده، شنیده شده پیشنهاد حضور مجدد دکتر بوستانی در معاونت درمان دوباره به وی مطرح شده تا شاید با حضور وی که در دوره گذشته تصدی این معاونت عملکرد رضایت بخش و خوبی داشته و از طرفی گزینه اصلی دکتر مقتدایی برای ریاست دانشگاه علوم پزشکی بود زمینه ای برای فروکش کردن انتقادات فراهم آید. ضمن آنکه دکتر بوستانی در مجموعه دانشگاه نیز از محبوبیت برخوردار است. وی پیش از این مسولیتهایی همچون مدیریت کل بهزیستی استان خوزستان، ریاست دانشکده پزشکی اهواز و معاونت درمان دانشگاه جندی شاپور در زمان ریاست دکتر حیات ممبینی را عهده دار بود.
حال باید دید آیا در صورت صحت این پیشنهاد، بوستانی آن را خواهد پذیرفت یا خیر؟

https://hoorkhabar.ir/584184کپی شد!
958
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.