کاظم سواری به هورنیوز گفت: چرا فقط در مسائل فرهنگی صرفه جویی به چشم می آید؟

به گزارش هورنیوز: حجت السلام کاظم سواری رئیس  کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز در مورد حذف معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز گفت: این مو ضوع در حال حاضر به صورت یک پیشنهاد از سوی شهردار اهواز مطرح شده که باید در شورا بررسی شود و بنده به عنوان یکی از اعضای شورا نسبت به این امر معترض هستم.

این عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: چرا هر زمان حرف از صرفه جویی می شود اول مسائل فرهنگی به چشم می آید، چرا در مسائل دیگر صرفه جویی، تعدیل و ساماندهی صورت نمی گیرد؟!

کاظم سواری افزود: ما در شهرداری به معاونت فرهنگی به عنوان یک اتاق فکر نگاه می کنیم و با حذف معاونت و قراردادن یک سازمان به جای آن مخالفیم.

 وی خاطر نشان کرد:سازمان ماهیت اجرایی دارد و بار اجرایی را از دوش معاونت ها برمی دارد. به مسائلی مانند ترافیک، معماری شهری و فرهنگ شهروندی باید با دید فرهنگی نگاه کنیم.

سواری افزود: معاونت فرهنگی می تواند یک حلقه وصل میان ادارات و سازمان ها باشد. امروزه ارتباط خوبی میان معاونت فرهنگی و مساجد وجود دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهواز گفت: حذف این معاونت از ساختار تشکیلاتی شهرداری و صرف ابلاغ به عنوان معاون سازمان فرهنگی ، جایگاه مسائل فرهنگی را در این شهر تنزل می بخشد.

وی درباره فعالیت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز گفت: این سازمان با فعالیت های قرآنی و ادبی آغاز به کار کرد و تاکنون کارهای خوبی در این خصوص انجام داده است

حجت الاسلام کاظم سواری در پایان گفت: فریاد بنده به دوستداران و فعالان فرهنگی و اعضای شورا این است که جلوی حذف معاونت فرهنگی را بگیرند.

https://hoorkhabar.ir/583872کپی شد!
90
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.