طرح پرونده میدان میوه و تره بار الغدیر در بازرسی

به گزارش هورنیوز، رییس شورای اسلامی شهر اهواز نیز در این نشست با با ابراز گلایه نسبت به اعتراض فرماندار گفت: ما تابع قانون هستیم و فرمانداری اهواز می تواند مساله میدان میوه و تره بار الغدیر را از طریق قانونی و سازمان بازرسی پیگیری کند.

حجت الاسلام قربانعلی سعادت نیا با اشاره به کاهش درآمدهای شهرداری افزود: اصنافی که در میدان میوه و تره بار مستقر هستند با وجود رای دادگاه و ستاد صیانت از بیت المال حاضر به پرداخت بدهی خود به شهرداری نیستند و با این حال درخواست خدمات دارند که این مساله قابل قبول نیست.

به گفته وی شورای اسلامی شهر اهواز در کنترل پیک اول بیماری ‘التور’ در تابستان و بهره برداری و راه اندازی کشتارگاه اهواز تلاش کرده است.

عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان اهواز نیز در این نشست گفت: ۱۴ سال است که برای داشتن کمترین امکانات در میدان میوه و تره بار اهواز به شهرداری التماس می کنیم.

اکبر بدیعی ساماندهی وضعیت فاضلاب، سرویس های بهداشتی، فضای سبز، آسفالت، روشنایی، استراحتگاه و نمازخانه را خواستار شد و افزود: با سازمان هایی که به تعهدات خود در ساخت این میدان عمل نکرده اند باید برخورد شود.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۵ هزار نفر در میدان میوه و تره بار اهواز تردد می کنند، افزود: چهار سال است که شهرداری اهواز مبالغی را برای ساخت فاز دوم میدان میوه و تره بار گرفته است اما هنوز آن را نساخته است.

ایرنا

https://hoorkhabar.ir/583244کپی شد!
157
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.