حجت الاسلام حسن زاده : نگاه به خوزستان ملی نیست

حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده روز شنبه در آیین تجلیل از مسئولان ستادهای پشتیبانی جنگ دستگاههای اجرایی استان خوزستان در محل تالار شهید علی هاشمی استانداری خوزستان اظهار کرد: دوران دفاع مقدس سرمایه غنی و باارزشی است که می تواند گنجینه باارزشی برای ایران و سایر کشورها باشد.

وی گفت: تمامی ارگان ها و دستگاههایی که در حفظ خاطرات دفاع مقدس نقش دارند باید در نگهداری و معرفی خاطرات دوران دفاع مقدس بیشتر تلاش داشته باشند.
امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: در اختصاص دو درصد سهم درآمدنفتی به خوزستان نیز این استان سهم چندانی ندارد هرچند درآمد نفت تنها برای خوزستان نیست اما با توجه به عقب ماندگی که از جنگ نصیب خوزستان شده است بیش از سایر استان های کشور به حمایت نیاز دارد.

حجت الاسلام حسن زاده در ادامه بیان کرد: مهمترین مدال افتخار خوزستان دوران هشت سال دفاع مقدس است که این ارزش را با هیچ چیز عوض نمی کند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه روحیه جهادی باید در تمام زمان ها باشد بیان کرد: اگر جامعه ای روحیه جهادی نداشته باشد منفعل است و استقلالی از خود ندارد و اگر جامعه ای بخواهد بر اساس دین حرکت کند باید روحیه جهادی داشته باشد.

حجت الاسلام حسن زاده در ادامه افزود: در دوران دفاع مقدس جهاد برای کشور عزت به ارمغان آورد اگر هشت سال دوران دفاع مقدس نبود روحیه جهادی در تیم مذاکره کننده هسته ای نبود.

وی گفت: آنچه از دوران دفاع مقدس باقی مانده است بیان خاطرات آن دوران نیست بلکه انتقال روحیه جهادی به نسل های آینده است.

مدرس حوزه علمیه اهواز همچنین با اشاره به حادثه ای که در منا برای حجاج رخ داد و تعداد زیادی از زائران ایرانی در این حادثه جان خود را ازدست دادند اظهار کرد:این حادثه به دلیل بی کفایتی و بی مسئولیتی مسئولان سعودی است.

امام جمعه موقت اهواز افزود: این حادثه باعث بیداری اسلامی در بین مردم دنیا شده است و مردم دو کشور ترکیه و اندونزی اعتراض خود را به حکام سعودی اعلام کردند.

https://hoorkhabar.ir/583107کپی شد!
139
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.