حجت الاسلام سعادت نیا : تلاش حداکثری عوامل هلال احمر خوزستان در اربعین امسال

به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان ؛ حجت الاسلام و المسلمین سعادت نیا در نشست شورای اداری هلال احمر استان با تسلیت حادثه مصیبت بار منا به محضر حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری و بازماندگان این حادثه افزود: خداوند سرزمین مکه را بلد امن قرار داده و این سرزمین نباید مورد بی حرمتی واقع شود که در این حادثه مرگبار متولیان حرمین شریفین دچار گناهی نابخشودنی شده اند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و درود به روح ملکوتی شهدا و امام امت(ره) بیان کرد: بادی در زندگی با تأسی از سیره ائمه اطهار علیهم السلام، تلاش کنیم که به عنوان یک شیعه واقعی مطرح شده و تفکر و اعمالمان به رفتار علوی و فاطمی بسیار نزدیک باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه شهدای ما، اعمال خود را مبتنی بر سیره اهل بیت علیهم السلام انجام می دادند، اظهار کرد: واقعه غدیر خم به عنوان یک شاخص برای مسلمانان محسوب می شود بدین معنا که هرکس بتواند خود را به سیره حضرت علی(ع) منطبق کند، به عنوان یک رهروی حقیقی موجبات رضایت خداوند متعال و اولیای الهی را فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام سعادت نیا در پایان با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در اربعین سال گذشته، خواستار سعی و تلاش بیش از پیش برای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی(ع) در ایام تشرف به کربلای معلا شد.  

https://hoorkhabar.ir/583104کپی شد!
172
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.