فینال جام حذفی هرساله در خوزستان برگزار می شود + تصاویر

به گزارش خوزستان طلایی مهدی تاج رئیس سازمان لیگ در نشست خبری سفر خود به اهواز  گفت: بعد از تهران بیشترین سهم فوتبال کشور با ۳ تیم در لیگ برتر را خوزستان داراست.

وی افزود: در حال حاضر سهم خوزستان در فوتبال ملی هم بسیار زیاد است که این نیز از تدابیر استاندار فوتبالی خوزستان آقای مقتدایی می باشد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با صحبت هایی که با آقای مقتدایی انجام دادیم قرار شد فینال جام حذفی که خود به نام آزادسازی خرمشهر است ، همه ساله در شهر مقاوم خرمشهر برگزار شود.

photo_2015-09-22_18-38-01

مهدی تاج افزود : این بازی در یکی از تاریخ های ۳۰ یا ۳۱ اردیبهشت برگزار می شود البته اگر تیم های آسیایی ما به فینال نرسند، زمان بازی به همان ۳ خرداد و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر منتقل می شود.

استاندار خوزستان نیز در این نشست  گفت : تمامی مجموعه ها و سازمان ها باید از ورزش حمایت کنند قطعا بدون حمایت مادی بهترین برنامه ها هم به نتیجه نمی رسد و درنتیجه دولت و مجلس باید قانونی تصویب کنند تا در برنامه ششم توسعه از فوتبال و ورزش حمایت  بیشتری شود.
مقتدایی اضافه کرد: سرمایه باید به گونه ای هزینه شود که بیشترین تاثیر را در وقت صرف شده جوانان داشته باشد.

دکتر مقتدایی گفت : بپذیریم افرادی که در آموزش و پرورش و ورزش و جوانان هستند مهمترین افراد جامعه را تشکیل می دهند.

وی اضافه کرد : در گذشته بیشتر ورزشکاران و به خصوص فوتبالیست ها از خوزستان بوده ، در دهه ۵۰ خوزستان ۱۰ بازیکن در تیم ملی الف داشت ، که این امر نتیجه همت سازمان ها در آن زمان بود.

photo_2015-09-22_18-37-39

مقتدایی افزود : تیم های خوزستان تیم های ریشه داری هستند که متاسفانه برخورد خوبی پس از انقلاب با این تیم ها انجام نشده و سازمان دهی آن جزء وظایف مجلس و دولت است.

وی افزود:بهترین جایی که برای هزینه کردن مناسب میباشد ورزش و آموزش و پرورش است و با انجام این امر جامعه بهتر و زندان ها کم جمعیت تر خواهند شد.

مقتدایی در پایان از تمام رسانه ها درخواست کرد که جایگاه ورزش و آموزش و پرورش در برنامه ششم توسعه را از دولت و مجلس مطالبه کنند.

photo_2015-09-22_18-37-58

photo_2015-09-22_18-37-51

photo_2015-09-22_18-38-15

https://hoorkhabar.ir/582684کپی شد!
123
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.