امام جمعه اهواز : ما باید مواظب دسسیه های دشمن باشیم

به گزارش هورنیوز ؛ آیت الله موسوی جزایری امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به صحبت هایی در خصوص اینکه باید از خرید خودروی داخلی خودداری شود، گفت: صحبت های بسیاری در سایت های اینترنتی در این زمینه شده است و خرید خودروی داخلی را ممنوع کرده اند، این موضوع، مورد بحث قرار گرفته است و نظر ما این است که این موضوع، فریاد دشمن است، صدایی است که از حلقومی بیرون می آید که پر از کینه نسبت به جمهوری اسلامی ایران است و باید مواظب دسیسه های دشمن باشیم.

وی افزود: این صحبت بدان معنی است که کارگران شاغل در صنایع خودروسازی بیکار شوند، البته مردم ما نشان دادند که تحت تاثیر دسیسه های دشمنان قرار نمی گیرند.

آیت الله موسوی جزایری افزود: ما هم از تولیدکنندگان می خواهیم که اشکالات را برطرف کنند ولی به هر حال ما باید مدافع تولیدات داخلی خودمان باشیم باید مواظب توطئه های دشمن باشیم و تولیدکنندگان داخلی هم باید سعی و تلاش کنند که خواسته های مردم را تامین کنند.

امام جمعه اهواز گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند اقتصاد مقاومتی، و این یعنی تولید داخلی، صحبت هایی که در خصوص عدم خرید خودروهای داخلی شده، فریادی است علیه فرموده رهبری که می فرمایند مردم به تولیدات داخلی خودشان روی بیاورند ، ما باید سعی کنیم تولیدات داخلی را بهتر کنیم در حالی که دشمن ضد آن را می گوید.

وی در پایان به اختصاص بخشی از مصلای اهواز به آموزش های فنی و حرفه ای اشاره کرد و گفت: به خاطر اشتغال و اینکه بسیاری از جوانان بیکار هستند و باید آموزش های مهارتی را فرا گیرند، از مسئولان خواستیم بخشی از مصلا که بدون استفاده است، به صورت موقت در اختیار فنی و حرفه ای قرار دهند تا کار پیش برود و در ادامه بتوان جای مناسبی را پیدا کرد؛ انشالله گام مناسبی برای اشتغال جوانان ما باشد.

https://hoorkhabar.ir/581711کپی شد!
127
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.