نظرات متفاوت کارکنان درباره خانه نشینی مدیرعامل پالایشگاه آبادان

پس از انتشار خبر «خانه‌نشینی و شکایت قضایی؛ نتیجه سوءمدیریت در دو پالایشگاه بزرگ کشور» که به مشکلات مدیریتی در دو پالایشگاه بزرگ تحت مالکیت دولت یعنی پالایشگاه‌ها آبادان و اراک می‌پرداخت، بعضی از کارکنان پالایشگاه آبادن مشکلات این پالایشگاه و موضع کارکنان آن در این باره ارائه کردند.

ظاهرا انتخاب محجوبی به عنوان سرپرست پالایشگاه آبادان واکنش‌هایی را در میان کارکنان پالایشگاه ایجاد کرده است. بر این اساس، بخشی از کارکنان و مدیران پالایشگاه آبادان مدیرعامل فعلی پالایشگاه را گزینه مناسبی برای اداره این پالایشگاه می‌دانند و معتقدند باید به خانه‌نشینی وی پایان داده شده و با بازگشت وی به کرسی مدیریت، آرامش به قدیمی‌ترین پالایشگاه کشور بازگردد. این کارکنان توجه به مسائل زیست‌محیطی و تلاش برای تسریع در راه‌اندازی واحدهای جدید را از جمله دلایل خود برای حفظ مدیرعامل فعلی ذکر می‌کنند.

در عین حال بعضی دیگر از مدیران و کارکنان پالایشگاه آبادان نظر متفاوتی دارند و عملکرد مدیرعامل فعلی را مطلوب ارزیابی نمی‌کنند و معتقدند باید هرچه سریع‌تر تکلیف این پالایشگاه روشن شده و مدیرعامل جدیدی برای آن انتخاب شود تا یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌های بنزین و گازوئیل کشور بدون مشکل بتواند به کار خود ادامه دهد. در عین حال اغلب کارکنان پالایشگاه آبادان نسبت به اعمال نظر اعضای شورای شهر آبادان و دیگر مقامات در اداره این پالایشگاه نظر مثبتی ندارند.

به نظر می‌رسد به هر صورت باید تکلیف اداره دو پالایشگاه بزرگ کشور که تقریبا در مجموع نیمی از تولید بنزین کشور را در اختیار دارند هرچه سریع‌تر مشخص شود تا دلارهای نفتی بیش از این صرف واردات بنزین آن هم در شرایط تحریم نشود.

https://hoorkhabar.ir/581280کپی شد!
74
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.