تاکید نماینده ولی فقیه در خوزستان بر توجه به آموزش های مهارتی

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری بااشاره به اهمیت نقش آموزش های فنی و حرفه ای در ایجاد شغل اظهارکرد: اکنون ورود به کارهای دولتی بسیار سخت شده و از طرفی کار آزاد نیاز به سرمایه و پشتوانه مالی محکم دارد.

وی افزود: از نقش آموزش های مهارتی در اشتغالزایی و رفع عمده معضلات اجتماعی ناشی از بیکاری نباید غافل بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان پیشنهاد داد: با توجه به اهمیت ویژه آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای، زمین ۶ هزار متری در انتهای مصلی با برخورداری از همه امکانات برق، آب و گاز برای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای یک هزار نفر تجهیز و در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

موسوی جزایری به سوله‌ای واقع کوت عبدالله و یک سوله دیگر در منطقه‌ای از اهواز اشاره کرد و گفت: این سوله‌ها را نیز می‌توان برای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای که بیشترین تقاضا را در بازار دارد، تجهیز کرد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی مربوطه نیز برای کمک به این رویه اشتغال، پس از تجهیز و جذب متقاضیان فقط حق الزحمه اساتید را پرداخت کنند.

موسوی جزایری در پایان همچنین به زمین ۳۰ هزار هکتاری مجاور شهر اهواز اشاره کرد و گفت: این زمین را برای آموزش کشاورزی و پرورش دامداری‌های کوچک همچون بوقلمون و بلدرچین و به منظور اشتغال جوانان بیکار در حاشیه اهواز، در اختیار جهاد کشاورزی استان قرار می‌دهیم.

https://hoorkhabar.ir/581114کپی شد!
81
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.