فراکسیون مقابله با ریزگردها در مجلس تشکیل شد

عباس پاپی زاده امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: دزفول در بخش میراث فرهنگی و گردشگری دارای ظرفیت گسترده است و توجه مناسب به این بخش زمینه توسعه و شکوفایی بستر اقتصادی شهرستان را فراهم می‌کند.

وی گفت: با هدف توسعه گردشگری شهرستان طرح ایجاد تله کابین در بخش مرکزی شهرستان و بر رودخانه دز و بافت فرهنگی و تاریخی شهرستان مورد توجه و تاکید قرار گرفته است و پیش بینی می شود تا پایان امسال مراحل اجرایی آن آغاز شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با پیگیری های صورت گرفته اجرای طرح مقابله با ریز گردها در برنامه ششم توسعه کشور مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: با هدف رفع مشکل ریزگردها با توجه به درگیری ۲۲ استان کشور در این زمینه، کمیسیون خاص ریز گردها در مجلس با عضویت ۵۰ نماینده حاضر در مجلس شورای تشکیل و از این پس امور مباحث زیست محیطی و مطالبات عمومی مرتبط با این حوزه با از این طریق انجام خواهد شد.

پاپی زاده بیان کرد: طرح ملی حفاظت از تالاب های کشور به عنوان قانون خاص در حفاظت از بستر های آبی و طبیعی در کمیسیون کشاورزی مجلس تایید و به زودی پس از طی مراحل قانونی، با همکاری کمیسیون ریز گردها در صحن علنی مجلس مطرح و به اجرا خواهد شد.

وی گفت: این طرح در قالب قانون به مجلس ارایه و زمینه حفظ و نگهداری از بستر های آبی و جغرافیایی کشور به نحوی مطلوب فراهم می کند.‌

نماینده مردم دزفول عنوان کرد: با هدف توسعه بستر گردشگری شهرستان و تامین نیاز شهروندان در دسترسی به حوزه های مختلف راه و شهر سازی طرح راه سازی روستای پامنار دزفول به زودی اجرا خواهد شد.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته در شهرستان کنگره ملی جندی شاپور به عنوان اولین مجتمع دانشگاهی کشور، با قدمتی کهن و با حضور مسئولین عالی رتبه کشور در دزفول برگزار می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/581010کپی شد!
80
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.