مقتدایی:استانداری عملکرد مطلوب نداشته است

به گزارش هورنیوز به نقل از فارس ، عبدالحسن مقتدایی پیش از ظهر امروز در جشنواره شهید رجایی خوزستان در تجلیل از کارمندان نمونه استان که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: آموزش یکی از نکاتی است که سال آینده باید مبنای ارزیابی قرار گیرد و این موضوع با جدیت مورد توجه استانداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در همین راستا در سبکی که از سابقه بدنه کارشناسی شده استفاده می‌شود تا اشکالاتی که در بین مدیران وجود دارد را اصلاح کنیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: باید به ارتقای کیفی تصمیم سازی‌ها و نظارت بپردازیم و در این مسیر ضروری‌ است دستگاه‌های مختلف اجرایی همراه و همراهمان باشند.

مقتدایی تاکید کرد: گاهی اوقات خودمان باعث مخدوش شدن آمار و ارقاممان می‌شویم و این امر علاوه بر ضرر وارد کردن به ماهیت امر خدمت‌رسانی، کلیت کارها را نیز زیر سئوال می‌برد.

وی ادامه داد: در استان خوزستان، مدیران با سابقه فراوان هستند اما مدیرانی که بتوانند مسائل را تجزیه و تحلیل کنند، کم داریم و این خود روند کندی به امور می‌بخشد.

استاندار خوزستان همچنین به سابقه ۴۰ ساله خدمتش اشاره کرد و گفت: در این مسیر هیچگاه به‌عنوان کارمند نمونه انتخاب و معرفی نشده‌ام.

مقتدایی در پایان به رتبه استانداری اشاره کرد و افزود: رتبه عملکرد استانداری بین ۱۰۰ سازمان و اداره ۵۰ شده است که زنگ خطری برای ماست و باید ارزیابی شود که چرا استانداری عملکرد مطلوب نداشته است.

https://hoorkhabar.ir/580502کپی شد!
99
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.