آیت الله جزایری: مسئولان برای رفع مشکلات مردم جهاد کنند

آیت الله سیدمحمد علی موسوی جزایری روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی کتابخانه عمومی ثامن الحجج (ع) ملاشیه اهواز با تبریک هفته دولت و سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع)، توسعه اماکن فرهنگی در مناطق محروم را از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت:عدالت اجتماعی و توجه به همه مناطق و قومیت ها نظیر عرب، ترک، لر و فارس در اقصی نقاط کشور از برکات این نظام است.
وی توسعه فرهنگ کتابخوانی را از ضرورت های توسعه فرهنگی دانست و افزود:کتابخانه عمومی ثامن الحجج (ع) ملاشیه اهواز به منظور استفاده و بهره مندی بهینه جوانان و نوجوانان با استعداد و پرتلاش احداث می شود و در آن انواع کتب معتبر اخلاقی، دینی، علمی در زمینه های متعدد در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان همچنین با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران زیر لوای پرچم حضرت محمد و آل محمد (ص)به قدرتی بین المللی تبدیل شده است، افزود:قدرت های بین المللی به این موضوع که ایران قدرت بین الملل منطقه است اعتراف کرده و این قدرت با علم و درایت جوانان، دانشمندان، بسیجیان و مقاومت مردم به دست آمده است.
آیت الله موسوی جزایری دفاع از مظلوم را تکلیف شرعی و وظیفه نظام دانست و گفت:در این راه از حمایت اهل بیت(ع) و امام زمان (عج) برخورداریم و با توسل به امور معنوی هیچ کشوری نمی تواند بر ما چیره شود.
حجت الاسلام سید لطف الله سپهر مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان نیز در این آیین گفت:با توجه به نبود مرکز فرهنگی موثر در منطقه ملاشیه اهواز و تاکید آیت الله جزایری، با مساعدت شهرداری اهواز در اختصاص زمین به این منطقه، تلاش می شود تا کتابخانه ای در خور شأن مردم منطقه احداث شود.
وی گفت:این کتابخانه با مساحت ۶۰۰ متر مربع و زیربنای ۷۵۰ متر مربع در دو طبقه شامل بخش های مختلف نظیر مخزن، سالن مطالعه برادران وخواهران، بخش کودک، بخش مرجع، کافی نت، نمازخانه و بخش اداری و فرهنگی احداث می شود.
حجت الاسلام سپهر ادامه داد:این پروژه با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال ساخته شده و پیش بینی می شود تا پایان سال آینده بهره برداری شود.
آیین کلنگ زنی کتابخانه عمومی ثامن الحجج (ع) ملاشیه اهواز روز پنجشنبه با حضور آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان، فرماندار اهواز، جمعی از اهالی منطقه و اصحاب رسانه برگزار شد.

https://hoorkhabar.ir/580239کپی شد!
144
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.