برگزاری مسابقات تسنیم و تلاوت در خوزستان

قاسم مقدمی، مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، گفت: مرحله استانی مسابقات تلاوت و تسنیم فردا(۵ شهریور) با حضور ۱۳۰ نفر از خواهران و برادران در سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سومین دوره مسابقات تلاوت در رشته های قرائت(تحقیق)، حفظ کل، حفظ ۱۵ جزء برگزار می شود، تصریح کرد: مسابقات تلاوت با هدف ترغیب قاریان قرآن کریم به حفظ آیات قرآن و فهم معانی آن در دو سطح بالای ۱۶ سال و زیر ۱۶ سال برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسابقات تسنیم نیز ویژه مدیران، کارکنان و خانواده های سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان است که در رشته های حفظ موضوعی، قرائت و مفاهیم برگزار می شود، اضافه کرد: در این مسابقات میردامادی به عنوان بازرس از تهران حضور دارد.

وی داوران بخش برادران را قاسم بوستانی، محسن حاجی، ناجی حیدری، محسن مرزعاوی و سید کریم موسوی عنوان کرد و اذعان داشت: در بخش خواهران نیز نرگس سالمی، ایمان تمیمی، نجمه عطیوی و صدیقه لویمی داوری مسابقت تسنیم و تلاوت را بر عهده دارند.

مقدمی، همچنین از مرحله دوم دهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم خبر داد و افزود: این مسابقات که مرحله اول آن اردیبهشت سال جاری در حسینیه امام رضا(ع) اهواز برگزار شد در رشته های حفظ کل، حفظ ۲۰، حفظ ۱۵ و حفظ ۵ جزء برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مرحله اول این مسابقات به صورت کتبی و مرحله دوم آن آزمون شفاهی است، خاطر نشان کرد: مسابقات برادران ۷ و ۸ شهریور و مسابقات خواهران از ۹ تا ۱۱ شهریور در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار می شود.

https://hoorkhabar.ir/580103کپی شد!
63
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.