کشف ۱۵ کیلوگرم تریاک در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک از کشف و ضبط ۱۵ کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

اکبر کروندی اظهار کرد: قاچاقچیان مواد مخدر بیش از ۱۵ کیلوگرم تریاک را از خارج شهرستان برای توزیع وارد اندیمشک کرده بودند که در حین تبادل و جابه‌جایی این مواد با هوشیاری و انجام کارهای پلیسی اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه مواد مخدر این فرماندهی غافلگیر و دستگیر شدند.

وی افزود: در این ارتباط چهار متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند، ضمن این که دو دستگاه وسیله نقلیه نیز از قاچاقچیان کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک با اشاره به عملکرد بسیار مطلوب مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در زمینه برخورد با سوداگران مرگ تصریح کرد: کشف چندین محموله مواد مخدر از سوداگران مرگ از ابتدای سال جاری تاکنون توسط مأموران، نشان از عزم جدی این نیرو برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر و توزیع‌کنندگان آن دارد.

کروندی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ با انجام فعالیت شبانه‌روزی، عرصه را برای فعالیت قاچاقچیان تنگ خواهند کرد.

وی اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود که با خدمت‌گزاران خود در این نیرو همکاری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا موضوع در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی شود.

 

https://hoorkhabar.ir/57994کپی شد!
91
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.