تیراندازی در مراسم ها غیر قانونی و قابل تعقیب است

سرهنگ سید رحمان موسوی اظهار کرد: در برخی مراسم افرادی ناآگاه اقدام به تیراندازی کرده در حالی که تیراندازی در مراسم های شادی و سوگواری نه تنها کاری نادرست و خطرآفرین بلکه اقدامی غیر قانونی و قابل تعقیب است.

وی با اشاره به اینکه برخی از آداب و سنن استان خوزستان در کشور نمونه است، افزود: آداب و سنن مثبت استان باید تقویت شده و خطرات و تهدیدات برخی سوء آداب از جمله تیراندازی در مراسمات بایستی تبیین شود، تا زمینه حل این رسوم نادرست فراهم شود.

معاون فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: استفاده از سلاح حتی سلاح مجوز دار در انزار عمومی کاری نادرست است. متأسفانه بعضی افراد ناآگاه به بهانه شادی در مراسمات از سلاح استفاده کرده و در برخی مواقع به علت سهل انگاری این افراد حوادث تلخی روی داده شادی آنها به غم و غصه تبدیل می شود.

موسوی بیان کرد: از خبرنگاران به عنوان نماینده رسانه های استان تقاضا دارم تا با قلم خود نسبت به فرهنگ سازی در این زمینه همت کرده و پلیس را در ایجاد امنیت یاری کنند.

وی یادآور شد: هر اقدامی که باعث به مخاطره انداختن آرامش و آسایش مردم شود، مشمول برخورد پلیس است.

معاون فرمانده انتظامی خوزستان تأکید کرد: تیراندازی افراد ناآگاه در مراسمات به احساس امنیت حاضران در آن مراسم لطمه زده و پلیس نیز بر اساس وظیفه قانونی خود با این افراد ناآگاه برخورد می کند.

https://hoorkhabar.ir/579890کپی شد!
61
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.