تذکر نماینده آبادان به وزیر

به گزارش هورنیوز ؛ سیدحسین دهدشتی اظهار کرد: رخدادهای خوب و بد چنانچه به موقع از سوی خبرنگاران به مردم منعکس شود بین مردم یک اعتماد برای آبادانی کشور ایجاد می‌شود که البته فعالیت خبرنگاران در ایران قابل قبول است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران اخباری را که انعکاس می‌دهند باید با هدف ایجاد امیدواری باشد، افزود: خبرنگارانی که مصلحت اندیشی نمی‌کنند و صرفا امانتدار بوده و مسائل، مشکلات و اخبار خوب و ناگوار جامعه را انعکاس می‌دهند باید مورد تقدیر قرار گیرند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر انتقادی صورت می‌گیرد، خبرنگار باید به گونه‌ای انتقادات و مشکلات جامعه را منعکس کند که منجر به اصلاح امور شود.

دهدشتی خبرنگاری را از مشاغل دشوار دانست و گفت: امیدواریم مسائل و مشکلاتی که در حوزه خبرنگاری وجود دارد رفع شود و با توجه به مشکلات این شغل باید افراد متعهد، با سلامت و صادق در این حوزه فعالیت کنند.

وی تاکید کرد: مسائل اولیه همچون بیمه خبرنگاران تاکنون حل نشده است. البته دولت قول‌هایی در این زمینه داده که امید می‌رود ما نیز به تلاشگران عرصه رسانه کمک کنیم تا فعالیت خودشان را به نحو شایسته انجام دهند.

لازم به ذکر می باشد در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی تذکر دهدشتی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص عدم برقراری بیمه خبرنگاران و هنرمندان در سال ۱۳۹۴ و عدم پیگیری در جذب اعتبارات ماده ۱۸۰ در خوزستان بود.

https://hoorkhabar.ir/578387کپی شد!
118
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.