مقتدایی : خبرنگاران بر روند اجرایی پروژه های شاخص نظارت می کنند

استاندارخوزستان گفت :  ما که هر روز با خبرنگاران در ارتباط هستیم اما برای روز خبرنگار می نشینیم حرف هایشان را می شنویم که اگر بحث محوری این روز تبیین گر انتظار خبرنگاران از مدیریت استان و مدیریت استان از این جامعه گسترده، نافذ و تاثیرگذار باشد و این تعامل درست صورت گیرد نه یک ابزار که از امکانات توسعه است و هم افزایی خیلی خوبی خواهیم داشت.
مقتدایی گفت:برگزاری  این نشست ها برای تقدیر و تشکر از خبرنگاران خوب است اما اگر دستور کاری داشته باشد ،تفاهم شفاهی است که می تواند تاثیرگذار باشد.

بناست عصرامروز شنبه هفدهم مرداد ماه همایش گرامیداشت روز خبرنگار درسالن اجتماعات گیت بوستان اهواز باحضورخبرنگاران , اصحاب رسانه و مدیران برگزارشود.

دکتر مقتدایی بااشاره به برگزاری این آیین گفت : مطلوب است که روزخبرنگار هر سال را به یکی از خبرنگاران شاخص اعم از دوران دفاع مقدس، برون مرزی و درون مرزی اختصاص دهیم.
عبدالحسن مقتدایی افزود:  ابتدای هر سال باید نشست و در مورد روز خبرنگار که با چه موضوع و محوریتی باشد هم اندیشی و خبرنگار شاخص گزینش و تجلیل شود و این اتفاق خوبی است.
مقتدایی گفت: خبرنگاران ویژگی های متفاوتی دارند که هر کدام در کنار بقیه قرار می گیرد بتواند کامل کننده باشد.

* خبرنگاران بر روند اجرایی پروژه های شاخص نظارت می کنند

استاندار خوزستان در عین حال از تهیه کتابچه ای مشتمل بر اطلاعات نزدیک به ۷۰ پروژه شاخص علاوه بر ماموریت های معمولی که باید انجام شود خبر داد و گفت: در قالب یک کتابچه هزینه ها، زمان و مسوولان پروژه ها مشخص می شود و در اختیار خبرنگاران قرار می گیرد تا علاوه بر این که خودمان پروژه ها را کنترل می کنیم این مجموعه هم بر روند اجرایی آنها نظارتی داشته باشند.
مقتدایی افزود: نظارت مردمی و رسانه ای بر اجرای پروژه ها می تواند در جهت ایجاد رضایتمندی بسیار تاثیرگذار باشد.

استاندارخوزستان با گرامیداشت شاد روان مرحوم علی هویسی عکاس جوان رسانه های خوزستان که اخیرا دریک سانحه رانندگی دریکی محورهای این استان درگذشت , گفت : جای هویسی دراین مراسم , خالی است . هویسی مثل  فرزند خودم بود
دکتر مقتدایی افزود : احساس کردم مرحوم هویسی عین بچه خودم بود.  آن مرحوم به همراه پدر و مادرش با خلقیاتی که داشت از افراد محبوب در جامعه خبری بود و خودم خیلی به او علاقه داشتم.
وی اضافه کرد: من خودم احساساتی هستم اما برای مرحوم هویسی کم گریه نکردم و وقتی رادیو خبر درگذشت او را اعلام کرد دوست داشتم بگویم اشتباه  شده و درست نشنیدم.

https://hoorkhabar.ir/578268کپی شد!
137
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.