همه ایران آباد شد جز «مسجد سلیمان»

روزی که قرار شد نفت بر سر سفره های ایرانیان بیاید بعد از کش و قوس های فراوان، بالاخره سر لوله های نفت به سفره های مردم رسید و شیر فلکه را باز کردند!

انگلیسی‌ها یی که تا آن روز سوخت ما را میسوزاندند حالا همه جایشان داشت میسوخت! روز به روز چاه های نفت بیشتری کشف میشد و با تولید نفت بیشتر، انگلیسی ها بیشتر میسوختند. کار از چاه نفت گذشت و به میادین نفتی کشید. میادین نفتی پارسی جنوبی یک الی آخر….!

میدان نفتی آزادگان و حتی مهندسان گاهی به چهار راه نفتی بر خورد میگردند، نقطه ای که از چهار طرف به نفت راه داشت! علما و متخصصان نفتی کار را به دریا کشاندند و سکو ها و دکل های نفتی یکی پس از دیگری متولد شدند. اما حالا یکی از فرزندان صنعت نفت ایران یعنی یکی از همین دکل ها گمشده است و آن هم در زمان دولت قبل و هیچکس هم از آن خبر ندارد. از زمان حضرت آدم این اولین بار است که در جهان یک دکل نفتی گمشده و پیدا هم نمیشود!!!
تمام قوای نظامی _قضایی و امنیتی کشور، مجلس شورای اسلامی، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور بسیج شده اند تا این فرزند نا خلف صنعت نفت را پیدا کنند اما با وجود توانائی بالایشان که برای همه ما واضح است هنوز کاری از پیش نبرده اند !!!
مشخص نیست چه کسی این دکل را دزدیده اما مهمتر از آن این است که دزد، دکل را دقیقا کجا قایم کرده است ! دکلی که که۷۸میلیون دلار قیمت دارد…
این دکل در سال ۹۰ از کشور ترکیه خریداری شد ولی هیچگاه وارد کشور نشد یا به عبارتی در میانه راه ((های جک)) شد!
مصدق که نفت را ملی کرد هیچ گاه فکر نمیکرد۶۳ سال بعد از اینکه نفت را ملی میکند یک دکل نفتی دزدیده خواهد شد…
از دید مردم مسجد سلیمان اینها مهم نیست. مهم این است که؛
اولین بار نفت از مسجد سلیمان بیرون زد. همه نفت ها را فروختند.. همه ایران آباد شد جز ((مسجد سلیمان))..

https://hoorkhabar.ir/577932کپی شد!
59
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.