مقندایی:بحث آموزش فرهنگ شهروندی باید مورد تأکید تمامی مسئولان خوزستان باشد

استاندار خوزستان گفت: قطعا نتیجه حساسیت های بالا و توجهات ویژه به این بخش کاهش حوادث جاده ای و همچنین افزایش کیفیت راه ها خواهد بود.

وی افزود: بحث آموزش فرهنگ شهروندی باید مورد تأکید تمامی مسئولان خوزستان باشد. در حقیقت بحث آموزش را باید به صورت کاملا تخصصی دنبال کرد تا نتیجه مطلوب نیز حاصل شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: آموزش مسائل فرهنگی و شهروندی باید از طریق تشکیل کارگروه های تخصصی و با حضور اساتید دانشگاهی به اقشار مختلف ارائه شود. بررسی و تدوین مسائل فرهنگ شهروندی باید با استفاده از کتاب های آموزشی و خاص هر نوع سلیقه و رده سنی انجام شود.

مقتدایی عنوان کرد: امیدوارم تمامی پایگاه های اورژانس، هلال احمر و پلیس راه به حد کافی تقویت شوند. با تقویت این پایگاه ها در کنار ارائه راهکارهای کاربردی و تدوین نقشه راه می توانیم مشکلات مربوط به این بخش ها به ویژه تلفات جاده ای را کاهش دهیم.

وی بیان کرد: اگر هزینه های اضافه را در پروژه های مختلف راهسازی البته در صورت امکان کاهش دهیم، قطعا اثرات مطلوبی را شاهد خواهیم بود. با کاهش چنین هزینه هایی در حقیقت اعتبارات بیشتری را برای دیگر کارهای مورد نیاز جذب خواهیم کرد.

استاندار خوزستان تأکید کرد: هر سازمانی باید شرایط و وقایع درآمدی خود را در ماه های پیش روی سال جاری پیش بینی کرده و بر اساس این پیش بینی پروژه هایی که اولیوت دار هستند را به سرانجام برساند.

مقتدایی در پایان گفت: برای ساخت و راه اندازی پایگاه های امداد جاده ای در محورهای حساس باید یک سری اولویت گذاری ها را برنامه ریزی کرد. این اولویت گذاری ها باید کاملا منطقی بوده و با اعلام نظر تمامی مسئولان و کارشناسان مرتبط در این بخش تعیین شوند.

https://hoorkhabar.ir/577663کپی شد!
68
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.