تلاش می کنیم با همفکری مربیان داخلی و خارجی به یک برنامه جامع در فوتبال دست پیدا کنیم

سید شریف حسینی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی هورنیوز ؛ در تشریح دیدار خود با برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت: با توجه به شرایط موجود فوتبال کشور، دیدار های مختلف با مربیان داخلی و خارجی در زمینه های گوناگون برای توسعه ورزش، نگاه بالنده به ورزش فوتبال همچنین چگونگی برنامه ریزی برای آینده فوتبال انجام می شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جلسه ای با حضور برانکو برگزار شد و در زمینه های مختلف بحث و تبادل نظر صورت گرفت؛ زیرا در نظر داریم قوانین مربوط به ورزش که ۵۰ مصوبه است، به روز رسانی شود.

۱۱۲۶۰۳_orig

وی افزود: باید در زمینه ورزش همگانی، تربیتی و آکادمی‌ها اطلاعات به روز دنیا را در اختیار داشته باشیم تا بتوان قوانینی تصویب کرد که به کار فوتبال کشورمان بیآید.

حسینی بیان کرد: در این جلسه از برانکو درخواست شد تا از ظرفیتش برای پرورش مربیان داخلی استفاده شود؛ همچنین آینده خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و زمینه های چگونگی پرورش استعداد های فوتبال در همه استان ها بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه خوبی که برانکو در کشورمان دارد باید از ظرفیت های وی برای ارتقای  مربیان داخلی استفاده شود و دانش روزش منحصر به یک باشگاه نباشد.

رئیس کمیته فوتبال و فوتسال فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به صحبت های برانکو ایوانکویچ اشاره کرد و گفت: وی عنوان کرد که افتخار است مربیانی همچون حسین فرکی دو فصل پیاپی به عنوان بهترین مربی ایران انتخاب می شود و تیم های نفت تهران و سپاهان اصفهان را به قهرمانی می رساند.

وی عنوان کرد:برگزاری‌کلاس های آموزشی برای مربیان جوان و همچنین کارهایی باید در دستور فدراسیون فوتبال قرار بگیرد به صورت یک برنامه مدون پس از نشست های فنی و تخصصی تدوین می شود.

 حسینی خبر داد: نشست بعدی با حضور یکی از مربیان داخلی برگزار خواهد شد تا بتوانیم با همفکری و مشورت به یک برنامه جامع در فوتبال دست پیدا کنیم.

۱۱۲۶۰۵_orig

۱۱۲۶۱۶_orig

https://hoorkhabar.ir/577621کپی شد!
71
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.