اعلام محدودیت های ترافیکی نماز عید فطر در اهواز

رییس پلیس راهور خوزستان گفت: به منظور ایجاد امنیت ترافیکی مطلوب در روز عید سعید فطر محدودیتهای ترافیکی از ساعت ۵ صبح تا پایان نماز عید فطر در اهواز اجرا می شود.
سرهنگ عادل مجدمی  اظهارکرد: در مدت زمان اعلام شده از پل راهبند بلوار آیت الله بهبهانی به سمت مصلی مسدود و از تقاطع پاداد تا مصلی مسیر جنوب به شمال محدودیت برقرار می شود.

وی ادامه داد: همچنین همه ورودی‌های شمالی و جنوبی منتهی به خیابان امام شرقی از تقاطع ادهم، مسدود خواهند بود. از تقاطع کمپانی به سمت آبادان نیز محدودیت ترافیکی ایجاد می شود.

رییس پلیس راهور خوزستان افزود: در این زمان تعیین شده همه خیابان های فرعی ورودی به سمت مصلی مسدود است و از خیابان ۱۷ شهریور مقابل پارک ۷ تیر به سمت تقاطع کیکاوس محدودیت تردد خواهیم داشت.

مجدمی گفت: در این بازه زمانی همچنین از سه راه سلمان فارسی تا چهارراه آبادان محدودیت برقرار است. از تقاطع کیکاوس به سمت چهار راه آبادان مسدود و اطراف بهشت آباد نیز از ساعت ۸ تا ۱۳ محدودیت تردد وجود دارد. سه راهی حمیدیه نیز پوشش ترافیکی داده می شود.

وی اظهارکرد: از همه شهروندان اهوازی نیز تقاضا می شود که از آوردن خودروهای شخصی و موتورسیکلت در محدودیت های اعلام شده خودداری و برای تردد از خودروهای عمومی استفاده کنند و مانند همیشه با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

https://hoorkhabar.ir/576830کپی شد!
61
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.