قول مساعد استاندار برای تکمیل پروژه دارالقرآن خوزستان

استاندار خوزستان پیرامون تکمیل پروژه مجتمع دارالقرآن استان خوزستان گفت: سازمان برنامه و بودجه، معاونت عمرانی و سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ماموریت دارند تا با جمع​بندی پیرامون این مجتمع آن را با اعتبار مناسب به پایان رسانند.

صبح امروز استاندار با همراه معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان به همراه چند تن از مسئولین ستادی از پروژه در حال ساخت دارالقران شهرستان اهواز بازدید کرد.

عبدالحسن مقتدایی در این بازدید با اشاره به اتمام پروژه های نیمه تمام از اهداف کاری استان است اظهار داشت:پروژه هایی که تأثیر مستقیم و مثبت بر اجتماع می گذارند در اولیت قرار دارند.

وی در همین راستا با بیان اینکه در تاریخ افرادی ماندگار می شوند که کارهایی خاص انجام داده اند گفت: کارهایی که در جنبه مثبت انجام می شوند و رضایت و مقبولیت عمومی را در پی دارند ماندگاری بیشتری هم خواهند داشت.

مقتدایی ادامه داد: ظرف یک سال گذشته ۱۰۸ جلسه مربوط به مسائل دینی و مذهبی در سراسر استان برگزار شده و هر آنچه در استان به وقوع پیوسته نتیجه این جلسات بوده است.

وی به اجرای طرح «بوسه بر پیشانی ماه خدا» اشاره کرد و عنوان نمود : این برنامه از  جمله طرح هایی بود که زمان کوتاهی از طرح موضوع تا برگزاری جلسات آن در اختیار بود اما با هماهنگی های صورت گرفته نتیجه ای مثبت داشت.

مقتدایی با بیان اینکه به زودی بخشنامه​ای جامع پیرامون استفاده از خدمات فرهنگی و مذهبی صادر می​شود که مجموعه​های مذهبیف فرهنگی و مردمی صاحب درآمد مشروع از خدمات خود شوند افزود: این دستورالعمل باعث  خواهد شد سازمان​های مردم نهاد مذهبی تقویت شوند و وابستگی به نهاد های حقیقی و حقوقی نداشته باشند.

در ادامه استاندار خوزستان به مناسبت​های گسترده​ای  که در زمینه​های مذهبی و فرهنگی در استان برگزار می شود اشاره کرد و تصریح نمود:

دستگاه​های اجرایی در هر یک از این مناسبت ها برنامه​های مختلفی را اجرا می​‌کنند و بخش مذهبی این گونه برنامه ها باید در اختیار مجموعه​ های فرهنگی استان قرار گیرد، مجموعه هایی که از فرهنگ و آداب نقاط مختلف استان آگاهی کامل دارند.

استاندار خوزستان پیرامون تکمیل پروژه مجتمع دارالقرآن استان خوزستان گفت: سازمان برنامه و بودجه، معاونت عمرانی و سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ماموریت دارند تا با جمع​بندی پیرامون این مجتمع آن را با اعتبار مناسب به پایان رسانند.

به گفته حجت الاسلام بلک مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان، دارالقرآن در تمام شهرستان های استان خوزستان به استثناء حمیدیه و آغاجاری دایر است و تاکنون صد و پنجاه خانه عالم، صد خانه قرآنی روستایی ،سیزده دبیرستان علوم قرآنی و بیش از دویست موسسه قرآنی در سطح استان به ثبت رسیده است.

https://hoorkhabar.ir/576790کپی شد!
58
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.