استاندار خوزستان تاکید کرد: با فرا رسیدن عید سعید فطر فضایی سراسر شادی و سرور در استان حاکم شود

استاندار خوزستان گفت: در این روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و نزدیکی به عید سعید فطر باید فضایی سراسر شادی و سرور با رعایت اصول اخلاقی در استان حاکم شود.

جلسه بررسی «طرح بوسه بر پیشانی ماه خدا» عصر دوشنبه ( ۲۲/۴/۹۴) به ریاست استاندار و با حضور فرمانداران و مدیران برخی از دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

 در این جلسه، استاندار خوزستان با بیان اینکه اجرای طرح بوسه بر پیشانی ماه خدا رویداد مناسب فرهنگی بود که در سراسر استان رخ داد اظهار داشت : برگزاری چنین طرح هایی باید به سمت و سویی برود که توسط خود مردم اجرا شود و اگر مردم در چنین برنامه هایی ورود کنند رقابت های سالم پدید خواهد آمد و این امر منجر به شکوفایی و بالندگی چنین طرح هایی خواهد شد.

عبدالحسن مقتدایی با ابراز رضایت از برگزاری موفقیت آمیز طرح بوسه بر پیشانی ماه خدا در شهرستاهای استان خوزستان گفت : در این روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و نزدیکی به عید سعید فطر باید فضایی سراسر شادی و سرور با رعایت اصول اخلاقی در استان حاکم شود تا همه آحاد جامعه خود را در زمره این سرور و شادی ببینند.

مقتدایی عید سعید فطر را در استان خوزستان عیدی ملّی و مذهبی خواند و با اشاره به اینکه عید فطر باید در سراسر استان نمایان باشد تأکید کرد: فرمانداران باید ترتیبی اتخاذ کنند تا اصناف در این ایام تخفیفات ویژه ای به مردم ارائه دهند .

https://hoorkhabar.ir/576659کپی شد!
69
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.