مقتدایی در بازدید از اداره کل امور مالیاتی: آموزش و اعتماد از عوامل موثر در پیشبرد اهداف مالیاتی است

دکتر مقتدایی: در کنار مدیریتی دانش محور و نیروهایی آموزش دیده ،ایجاد اعتماد نقشی موثر در پیشبرد اهداف مالیاتی خواهد داشت.

عبدالحسن مقتدایی صبح امروز (۲۲/۴/۹۴)صبح امروز همزمان با هفته مالیات از اداره کل امور مالیاتی استان خوزستان بازدید کرد.

استاندار خوزستان با تأکید بر مدیریت دانش در جهت رسیدن به اهداف و اجرای برنامه های سازمانی اظهار داشت : هر نظام و سازمانی بدون برنامه مبتنی بر دانش حرکت کند اگر چه ممکن است در مقطعی از زمان موفقیتهایی کسب نماید اما در نهایت دچار مشکل خواهد شد .

وی با بیان اینکه موفقیت بر اساس دانش شکل می گیرد و در کنار مدیریتی دانش محور ، نیروهای آموزش دیده و ساختاری توسعه یافته حائز اهمیت است تأکید کرد: بخشی از درآمدهای مالیاتی باید صرف آموزش جامعه شود و می بایست میزان،سبک و شیوه آموزش را متناسب با اقشار مختلف اجتماع تنظمیم نماییم چرا که با سازمانها،شرکت هاو افرادی با رویکردها و فعالیت های متفاوت سر و کار داریم.

استاندار خوزستان ایجاد میل و رغبت در مودیان مالیاتی را به منظور پرداخت مالیات از جمله ابزارهای موثر در جهت پیشبرد اهداف این سازمان دانست و افزود : باید فضایی در نهایت اعتماد میان اداره کل امور مالیاتی و مردم حاکم باشد که میل و انگیزه را به منظور پرداخت مالیات در یکایک افراد جامعه تقویت نماید و تعهد مردم نسبت به سرمایه هایی که متعلق به خودشان است بیشتر شود.

وی خاطر نشان کرد : هر گاه افراد جامعه به این باور برسند که پرداخت مالیات منجر به تسهیل امورات شخصی و اجتماعی آنها در جامعه می شود با رضایت به پرداخت مالیات اقدام خواهند کرد.

همچیین در این دیدار مدیر کل امور مالیاتی استان خوزستان گزارشی از عملکرد این اداره در سالهای گذشته ارائه نمود و به اجرای طرح جامع مالیاتی در استان خوزستان اشاره کرد.

محسن کاویانی ابراز امیداواری نمود این طرح تا اوایل سال ۹۵ در تمام استان اجرایی شود و اظهار داشت : از اهداف این طرح می توان به افزایش درآمدهای مالیاتی ، کاهش هزینه های عملیاتی و نیز رضایت بیش از پیش صاحبان منابع اشاره کرد .

https://hoorkhabar.ir/576537کپی شد!
31
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.