حمایت استاندار خوزستان از طرح همیارسلامت پلیس

استاندار خوزستان گفت : در راستای مبارزه با مواد مخدر از طرح همیار سلامت حمایت می کنیم.

عبدالحسن مقتدایی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر که بعد از ظهر امروز در استانداری خوزستان برگزارشد تصریح کرد : تمام فعالیت های مبارزه ای ما در حیطه مواد مخدرباید درون استان متمرکز باشد و  دروهله اول درصد فراوانی و ریشه های اعتیاد را باید شناسایی کنیم .

وی افزود : عواملی همچون اختلافات خانوادگی ، دوست بد و محیط ناسالم از جمله ریشه های گرایش جوانان به اعتیاد هستند و در این بین اختلافات و معضلات درون خانواده مهمترین مورد است .

بر همین اساس از طرح همیار سلامت که از سوی فرماندهی انتظامی استان به ما ارائه شد و محوریت آن نیز بر نقش تاثیرگذار خانواده ها در کنترل جوانان است را مورد حمایت قرار می دهیم و اعتقاد ما این است که افراد در سنین نوجوانی و از درون خانواده ها با خطرات مواد مخدر آشنا شوند و به سوی آن نروند.

استاندر خوزستان با اشاره به گرانی مواد مخدر در روزهای اخیر گفت : طبق آماری که از پلیس نامحسوس ارائه شد ظاهرا قیمت مواد مخدر در روزهای اخیر بالا رفته و این امر نتیجه محدودیت هایی است که در بحث مبارزه با مواد مخدر اعمال شده است .

این محدودیت ها را تا زمان ریشه کنی کامل اعتیاد و با شدت بیشتری در دستور کار داریم.مقتدایی در ادامه جلسه خطاب به اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت : ایده های خود برای مبارزه با مواد مخدر را پس از طرح به فرماندهی انتظامی ارائه دهید تا ترتیب عمل داده شود.

مبارزه با مواد مخدر همت والایی را می طلبد که جز با همکاری همه ارگان های درگیر میسر نمی شود.در این جلسه فرماندار اندیمشک گزارشی از فعالیت های انجام شده در شهرستان اندیمشک شامل دستگیری توزیع کنندگان ، کشف مقادیری مواد مخدر ، چندین مرحله جمع آوری قلیان و همچنین کشف و انهدام لابراتوار تولید شیشه ارائه کرد.

در پایان نیز قنواتی رییس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به کار های فرهنگی انجام شده در طول مدت هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت : در این هفته اهم فعالیت های فرهنگی ما شامل تهیه و نشر پوستر و بروشور و همچنین تهیه و نصب بنرهای مرتبط با حوزه مبارزه با مواد مخدر می شد که در سطح قابل قبول صورت گرفت ضمن اینکه نباید  فعالیت سازمان های مردم نهاد که بسیار پرانرژی در کنار ما حضور داشتند فراموش شود.

https://hoorkhabar.ir/576340کپی شد!
40
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.