شناخت و برقراری امنیت پایدار در جامعه از اهداف مهم کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی است

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان، امنیت را جزو مهمترین شاخص های توسعه دانست و اظهار داشت: شناخت و برقراری امنیت پایدار در جامعه از اهداف مهم کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی است.

مهرداد شریف مخمل زاده، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان، امروز(۲۰ تیر) در جلسه کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی استان، گفت: کمیسیون امنیت اجتماعی یکی از کمیسیون هایی است که زیرمجموعه کمیسون امنیت اجتماعی وزارت کشور محسوب می شود و به تناسب موضوع با حضور کارشناسان و مدیران مربوطه تشکیل می شود.

وی امنیت را جزو مهمترین شاخص های توسعه دانست و با بیان اینکه بدون داشتن امنیت سخن از توسعه در واقع سخن گزافی است تصریح کرد: امنیت احساس روانی مردم به احساس وجود یا عدم وجود جرم بر می گردد و هرچه میزان جرم بالاتر باشد میزان احساس امنیت در جامعه کمتر است.

شریف مخمل زاده، با اشاره به اینکه شناخت و برقراری امنیت پایدار در جامعه از اهداف مهم کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی است، افزود: امنیت مولفه های فراوانی دارد و امنیت اجتماعی مهمترین مولفه های آن به شمار می آید زیرا به سلامت، هویت اجتماعی، آرامش و آسودگی خاطر جامعه بر می گردد.

وی اضافه کرد: مهمترین شاخص های امنیت اجتماعی میزان جرائم و بزهکاری است که در این خصوص توان پلیس در مقابله با جرائم، توانایی نهادها و هماهنگی بین بخشی برای مقابله با آسیب ها جزو مهمترین شاخص هایی که امنیت اجتماعی مورد سنجش قرار گرفته است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان، با تشریح اهمیت کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی از مسئولان عضو خواست تا برای ارائه راهکارهای مطلوب و عملی در جلسات، برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

https://hoorkhabar.ir/576227کپی شد!
45
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.