تقدیر وزیر آموزش و پروش از استاندار خوزستان

دکتر مقتدایی مورد تقدیر وزیر آموزش و پرورش قرار گرفت.

به گزارش هورنیوز ؛ در این لوح سپاس آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر عبدالحسن مقتدایی

استاندار محترم و رئیس شورای آموزش و پرورش استان خوزستان

 آموزش و پرورش کار آمد و پویا مرهون مشارکت همه جانبه بخشهای مختلف جامعه و مردم است که به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی بسترساز تحقق واقعی این مشارکت است. اصلاح و نوسازی دستگاه تعلیم و تربیت مبتنی بر تقویت سازماهای مردم نهاد و مشارکت همه ارکان جامعه، زمینه رشد و شکوفایی استعداد و قابلیت های فرزندان این مرز و بوم را فراهم می آورد و نوید بخش شکل گیری مدارس با کیفیت، با نشاط و اثر بخش است.

شوراهای آموزش و پرورش نماد بهره گیری از خرد جمعی،مشارکت، نظارت، طراحی و استفاده بهینه از ظرفیت های منطقه ای برای ارتقای کیفیت در برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش و اصلاح و نوسازی و رفع تنگناهای نظام آموزش به شمار می رود.

اکنون که یکی از سیاست های مهم وزارت آموزش و پروش در دولت تدبیر و امید ، توسعه مشارکت اعلام شده است، اینجانب از شما مدیر انقلابی، مومن و توانمند به پاس همت والا، تدبیر شایسته و تلاش بی دریغتان در اهتمام به امور شوراهای آموزش و پرورش استان صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم. امید است در پناه خداوند متعال و بهره گیری از رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تأکیدات رئیس جمهور محترم در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

علی اصغر فانی

وزیر آموزش و پرورش

https://hoorkhabar.ir/576190کپی شد!
61
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.