مقتدایی : استان خوزستان قطب صنعت کشور است

عبدالحسن مقتدایی: استان خوزستان در صنایعی همچون صنایع تولیدی نفت خام ، پتروشیمی و سد سازی نقش قابل ملاحظه ای در کشور ایفا می کند.

 صبح امروز (۱۴/۴/۹۴)نمایشگاه تولیدات صنعتی استان خوزستان با حضور استاندار و دیگر مسئولین در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز افتتاح شد.

استاندار خوزستان در جریان بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت : نمایشگاه تولیدات صنعتی خوزستان با هدف آشنایی هرچه بیشتر مجریان طرح ۵۵۰ هزار هکتاری احیای زمینهای کشاورزی، معرفی تولیدات داخلی و افزایش سهم بازار واحدهای صنعتی برگزار شده است.

در ادامه عبد الحسن مقتدایی به وضعیت اقتصادی کشور اشاره نمود و گفت : آمارها حاکی از آن است که استان خوزستان چه در بخش صنعت و چه در بخش  اشتغالزایی و کاهش بیکاری در مقایسه با دیگر استانها عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی استان خوزستان را قلب و قطب صنعت کشور خواند و افزود : استان خوزستان در صنایعی همچون صنایع تولیدی نفت خام ، پتروشیمی و سد سازی نقش قابل ملاحظه ای در کشور ایفا می کند.

مقتدایی با بیان اینکه این نمایشگاه فرصت مناسبی  برای عرضه تولیدات صنعتی از سوی شرکت های بومی استان است ابراز امیداوری نمود : بازخورد برگزاری این نمایشگاه به انعقاد قرار داد با صنعتگران و پیمانکاران بومی استان منجر شود.

استاندار خوزستان در بازدید از نمایشگاه با یکایک صنعتگران و کارشناسان صنایع تولیدی گفتگو نمود و در جریان مسائل و مشکلات پیش روی آنان قرار گرفت .

گفتنی است نمایشگاه تولیدات صنعتی استان خوزستان با شرکت ۳۲ غرفه در زمینی به مساحت ۷۵۰ متر مربع در محل نمایشگاه بین المللی اهواز به مدت دو روز دایر می باشد و از ساعت ۹ تا ۱۴ بعد از ظهر برای بازدید عموم آزاد است.

https://hoorkhabar.ir/575665کپی شد!
62
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.