مدیرکل پست استان: ارتقای کیفیت پست خوزستان نتیجه برنامه محوری است
جلسه کمیته کیفیت پست استان خوزستان با حضور مدیرکل برگزار شد.
مهران حموله مدیرکل پست استان خوزستان با حضور در جلسه کمیته کیفیت پست استان از پیشبرد اهداف کیفی در اداره کل پست خوزستان تقدیر کرد و گفت: دستیابی به اهداف کیفی محصول برنامه محوری و نظارت و مدیریت مستمر شاخص هاست که در این اداره کل به خوبی به اجرا درآمده است .
براساس گزارش ارائه شده توسط زارعی مسئول کیفیت پست استان خوزستان ،این اداره کل در خردادماه جاری موفق به کسب امتیاز ۹۰/۴ در ارزیابی شاخص های کیفی شده است که نسبت به ماه های گذشته روند صعودی داشته است.
این اداره کل موفق به ارتقای کیفیت در شاخص های بی ترتیبی، ایرانسل، بانک ملت، سیر مرسولات ویژه، مرسولات خارجه و خرید اینترنتی نسبت به ماه گذشته شده است .
مهران حموله با اشاره به نتایج اعلام شده در این جلسه دلایل دستیابی به روند رو به رشد عملکرد پست استان خوزستان را در ارزیابی شاخص های کیفی، نظامند سازی مدیریت کیفیت و انجام بررسی های و تحلیل های مناسب در کنار آسیب شناسی معضلات کیفی دانست و خواستار ادامه این روند تا دستیابی به اهداف کیفی تعیین شده در پست استان شد.
در این جلسه همچنین بخشنامه های جدید ابلاغی شرکت پست و قراردادهای جدید اداره کل پست استان خوزستان از بعد اجرایی و کیفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.