سید شریف حسینی : باید در نوع نگارش توافق نامه دقت کرد

سیدشریف حسینی اظهار داشت:شرایطی که طرف مقابل ایجاد کرده است شرایطی نیست که ما آینده را روشن ببینیم طرف مقابل یک آینده مبهمی را برای مذاکرات ترسیم کرده است تا به یک توافقی دست پیدا کند که پایدار نباشد.

سیدشریف حسینی نماینده  مردم اهواز در مجلس با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب بر اقتصاد مقاومتی در لابلای مباحث هسته ای، اظهار داشت:مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را به تقوای جمعی تشبیه کردند همانطور که تقوای شخصی در شرایط سخت به کمک اشخاص می آید و آنها را از تنگناها نجات میدهد اقتصاد مقاومتی هم می تواند در تنگناها به سیستم اقتصادی کشور کمک کند و کلید خروج از بحران ها باشد.

نماینده  مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه رهبر انقلاب در فرمایشات اخیر خود، در موضوع هسته ای مدام روی کلید واژه “توافق پایدار” تاکید داشتند،گفت:کلید واژه توافق پایدار در فرمایشات مقام معظم رهبری برگرفته از با تجربه هایی است که رهبر انقلاب در عرصه های گوناگون در نظام داشته اند ایشان به این مسئله اشراف دارند که طرف مقابل قابل اعتماد نیست.
وی ادامه داد:شرایطی که طرف مقابل ایجاد کرده است شرایطی نیست که ما آینده را روشن ببینیم طرف مقابل یک آینده مبهمی را برای مذاکرات ترسیم کرده است تا به یک توافقی دست پیدا کند که پایدار نباشد.
عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد:آنها به جای لغو تحریم ها به دنبال تعلیق هستند تا هروقت که خواستند و در کوتاه ترین زمان ممکن  تحریم ها را بازگردانند.
وی اضافه کرد:از این سو ما به تعهدات خود در توقف برخی فعالیت های هسته ای عمل کرده ایم و برای بازگشت به آن چرخه زمان زیادی نیاز داریم در نتیجه در صورت بازگشت تحریم ها شرایط برای طرف مقابل ایده آل تر خواهد بود.
حسینی تصریح کرد:باید در نوع نگارش توافق نامه دقت کرد تا این توافق یک توافق پایدار باشد تحریم ها باید به گونه لغو شود که امکان به جریان انداختن آنها با یک دستور نباشد.
منبع : رهیاب نیوز
https://hoorkhabar.ir/575004کپی شد!
105
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.