ابریشم کار: شورای چهارم و شهرداری رضایت مندی قابل قبولی از همشهریان کسب کرده اند

عضو شورای شورای شهر اهواز از رضایت مندی مردم نسبت به عملکرد شورا و شهرداری اهواز گفت.

مریم ابریشم کار سخنگوی شورای اسلامی شهر کلانشهر اهواز در گفتگو با هورنیوز و در پاسخ به این سوال که استعفای شهردار به کجا خواهد انجامید گفت: در ماه های اخیر حدس و گمانه هایی در مورد استعفای شهردار اهواز به گوش می رسید که که با عدم استعفا از سوی ایشان این قائله به پایان رسید.

وی گفت : جمعی از اعضای شورا که خواستار پیگیری پروژه های آغاز شده ی اهواز در دوره مدیریت آقای موسوی بوده و از عملکرد ایشان تا کنون رضایت داشتند، نیز خواستار ادامه فعالیت ایشان شدند.

وی افزود: شهردار رسما در حضور اعضای محترم شورا اعلام کرد، قصد استعفا ندارند و با جدیت تمام پیگیر ادامه روند پروژه های آغاز شده در دوره مدیریت خود می باشد.

نماینده مردم در شورای اسلامی کلانشهر اهواز اعلام کرد: خوشبختانه از ابتدای شروع بکار شورای چهارم و انتخاب موسوی بعنوان شهردار شاهد تغییرات اساسی در حوزه های عمرانی،خدماتی، زیباسازی، فضاهای سبز مناسب و … بوده ایم که بنابر بازتاب نظرات شهروندان رضایت مندی قابل قبولی را شورا و شهرداری از سوی همشهریانمان کسب نموده است.

ایشان اظهار داشت: انشالله با اتمام پروژه های آغاز شده نظیر تقاطعات غیر همسطح شهید بندر، روگذر جوادالائمه،زیرگذر شریعتی، پل ولایت و … باز هم شاهد خشنودی شهروندان خواهیم بود.

وی در پایان خاطر نشان شد: اعضای شورا نیز مانند قبل با جدیت پیگیر نظارت بر مسائل شهری و رفع معظلات موجود می باشند و اکثریت اعضا ء نیز ادامه همکاری با شهردار ( سید خلف موسوی) را رسما اعلام نموده اند.

https://hoorkhabar.ir/574207کپی شد!
162
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.